1393-12-18 16:31
1741
0
11669
حسن زاده خبرداد:

گلستان میزبان مسابقه طرح و نقشه فرش دستباف گلستان و خراسان شمالی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از برگزاری مسابقه طرح و نقشه فرش دستباف استانهای گلستان و خراسان شمالی به میزبانی استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین ؛ درویشعلی حسن زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان باعلام این خبرگفت:برای حفظ، ارتقاء و توانمندی فرش دستباف در بازارهای داخلی و بین المللی، ایجاد خلاقیت و نوآوری در طرح و نقش و ایجاد انگیزش در بین هنرمندان مخصوصاً در میان هنرمندان جوان مسابقه آثار برگزیده طرح و نقشه فرش دستباف برگزار می گردد.

وی گفت: این مسابقه در دو رشته "رنگ آمیزی و نقطه گزاری نقاشی " و "طراحی نقشه فرش" بین استانهای گلستان و خراسان شمالی به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه استان گلستان به عنوان استان معین و میزبان این دوره از مسابقات برگزیده شده است، خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام و تحویل اصل طرح و نقشه تا پایان اسفند ماه سال جاری است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان عنوان کرد: شرایط عمومی و بخش‌های مسابقه و شرایط اختصاصی و معیارهای انتخاب آثار برگزیده در فراخوان آن منتشر شده است که در سایت سازمان به آدرس www.gol.mimt.gov.ir موجود می باشد .

وی با اشاره به اینکه مزیت رقابتی در فرش دستباف و ارزش افزوده ی آن ، در طراحی و نقاشی ارزشمند آن می باشد ، از طراحان ، نقاشان ، و دانشجویان رشته طراحی و نقاشی فرش خواست در این مسابقه شرکت نمایند.

حسن زاده افزود: علاقمندان ، طراحان و نقاشان فرش می توانند آثار خود را به معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت استان گلستان به نشانی گرگان ،بلوار شهید شکاری ، کوچه بهزیستی ،نبش بهزیستی 7 ارسال نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.