1393-12-07 14:02
1497
0
11115
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان:

کوچک شدن اراضی و خشکسالی از تهدیدات جدی بخش کشاورزی است

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان گفت: بخش کشاورزی با تهدیداتی مواجهه است که می توان به عدم رقابت بخش کشاورزی با سایر بخش ها و خشکسالی اشاره کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ مهندس علی اکبر اسفندیاری امروز در مراسم بزرگداشت روز مهندس گفت: خشکسالی، بحث امنیت غذایی ،کوچک شدن اراضی و عدم رقابت بخش کشاورزی با سایر بخش های از تهدیدهای این حوزه می باشد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت استانی نیازمند توجه بیشتر متولیان به این بخش هستیم، دولت باید بسترهای لازم را مهیا کند و ما به عنوان کارشناس ورود پیدا کنیم.

وی اذعان کرد: به منظور استفاده از امکانات و جلب همکاری دستگاه های اجرایی آموزشی و تحقیقاتی در اجرای برنامه های بازآموزی و نوآموزی این سازمان در سال جاری نسبت به تبادل دو تفاهم نامه همکاری با مجتمع آموزش جهاد کشاورزی استان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اقدام نمود.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه با هدف ارتقای سطح دانش، گسترش فناوری های جدید در بخش آموزش، افزایش مهارت و انتقال دانش اعضا به بهره برداران بخش کشاورزی، آینده پژوهی مشاغل جدید در حوزه کشاورزی با ایجاد فرصت های شغلی جدید برای دانش آموختگان بخش کشاورزی، ایجاد دفتر نمایندگی در دانشگاه، بهره گیری از ظرفیت های علمی_ کارشناسی و اجرایی دانشگاه برای انجام فعالیت های آموزشی،پژوهشی و تولیدی منعقد شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.