1394-09-06 14:59
1155
0
23561

کمبود امکانات درمانی و آب‌رسانی مهم‌ترین مشکلات مراوه‌تپه است

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس گفت: کمبود امکانات درمانی، آبرسانی و راه روستایی مهم‌ترین مشکلات مردم شهرستان محروم مراوه‌تپه است.

به گزارش گلستان ما ؛  عبدالکریم رحیمی در مراسم اهداء اسناد املاک علوی در شهرستان مراوه‌تپه با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور، اظهار داشت: با توجه به اینکه در مدت یک‌ماه در سال گذشته با مصوبات مجلس و توازن منطقه‌ای اعتبارات خوبی در این منطقه جذب شده و مراه‌تپه جزو سومین شهرستان استان در جذب اعتبارات بوده اما متاسفانه بسیاری از محدودیت‌ها هنوز باقی‌مانده است.

وی افزود: یکی از مطالبات جدی با توجه به مسافت دور این شهرستان، عدم وجود مرکز درمانی است که هم‌اکنون یک مرکز درمانی تسهیلات زایمان وجود دارد که جوابگوی نیاز درمانی مردم منطقه را ندارد؛ با توجه به قرار گرفتن بیمارستان 32 تختخوابی در ردیف بودجه، امیدواریم مصوبه این بیمارستان مورد حمایت رئیس بنیاد مستضعفان کشور قرار گیرد.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه تصریح کرد: محرومیت شدیدی در حوزه آبرسانی در این منطقه وجود دارد. همچنین در حوزه راه روستایی با وجود اقدامات و جذب اعتبارات خوب، هنوز مشکلاتی وجود دارد.

فرماندار مراوه تپه نیز در این مراسم گفت: شهرستان مراوه‌تپه با 60 هزار جمعیت اصلی و 40 هزار جمعیت اقماری شامل عشایر و روستایی اقماری جزو مناطق محروم است و این شهرستان یک چهارم وسعت استان و 126 کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان را دارد که با توجه به کوهستانی‌بودن نوار مرزی، یکی از امن‌ترین مرزهای کشور به شمار می‌آید.

اسماعیل تاجی گفت: تاکنون یکصد کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت شده که هنوز 12 روستا با وسعت 120 کیلومتر خاکی است و همچنین بیشتر مدارس ما نیز فرسوده و نیاز به بازسازی و نوسازی دارد./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.