1394-02-27 18:31
1267
0
14802
مدیرعامل شرکت گازگلستان خبرداد:

پرداخت کارمزد به بانکهای عامل بابت دریافت های حضوری قبوض گاز حذف شد

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان گفت:از ابتدای سالجاری پرداخت کارمزد به بانکهای عامل بابت دریافت های حضوری قبوض گاز بهاء حذف شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ صفرعلی جمال لیوانی با بیان خبر فوق از حذف پرداخت کارمزد به بانکهای عامل بابت دریافت های حضوری قبوض گاز بهاء از ابتدای سال جاری خبرداد.

وی افزود:براساس تفاهم نامه منعقده با بانکهای عامل ، قبوض مشترکین شرکت از طریق کلیه شعب و پایانه ای الکترونیکی بانکی کشور قابل وصول بوده که کارمزد متعلقه به ازای هر تراکنش  معادل  مبلغ 1000 ریال  می باشد که به بانک مربوطه پرداخت خواهد شد.
وی در ادامه گفت: دریافت هر گونه وجه به صورت دستی توسط کلیه دفاتر پیشخوان دولت (همینطور بانکهای عامل دارای تفاهم نامه) که دارای پایانه های الکترونیکی بانکهای عامل می باشند مطابق ابلاغیه مدیرکل فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت استانداری وهمچنین تفاهم منعقده با بانکهای عامل و تصمیمات متخذه درکار گروه شرکتهای خدمات رسان (گاز، آب ، برق  و مخابرات) بصورت دستی قابل پذیرش نبوده و مغایر سیاست های اتخاذ شده و تفاهم نامه با بانکهای عامل می باشد.

مهندس جمال لیوانی ابراز داشت:هدف ازحذف پرداخت دستی وجوه گاز بهاء علاوه بر اینکه مغایر با تفاهم نامه منعقده با بانکهای عامل می باشد ، شفاف سازی عملیات صورت گرفته ، رفع ابهامات و سوء استفاده ها و همچنین پیشگیری از حجم مراجعات مشترکین به جهت عدم اعمال وجوه پرداختی در عملیات حسابداری شرکت می باشد.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در خاتمه ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب مشترکین شرکت از این عزیزان خواست تا همچنان با حمایت کامل خود از اهداف شرکت و سیاستهای اتخاذ شده در سطح استان ،بتوانند نقش موثرشان را در استقرار دولت الکترونیک به نحو مطلوبی ارتقاء دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.