1394-11-07 11:56
924
0
26685
مدیرصندوق کارآفرین امید گلستان خبر داد:

پرداخت 52 میلیارد ریال وام ازدواج و 250 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‎زا در گلستان

مدیرصندوق کارآفرین امید گلستان از پرداخت 52 میلیارد ریال وام ازدواج در استان گلستان از سوی این صندوق به متقاضیان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، حسن پهلوری امروز در گفت و گو با خبرنگار پاسرو، گفت: بانک مرکزی سهمیه یک هزار 816 فقره تسهیلات ازدواج را به استان گلستان اختصاص داد که بیش از 120 وام ازدواج با اعتبار 52 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی از ایجاد یک هزار و 564 فرصت شغلی جدید در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در مدت 10 ماهه امسال صندوق کارآفرینی امید یک هزار و 102 فقره تسهیلات اشتغال‎زا به متقاضیان پرداخت کرد که میزان این تسهیلات 250 میلیارد ریال بوده است.

به گفته پهلوری فرصت‎های شغلی ایجاد شده در بخش‎های مشاغل خانگی، خوداشتغالی، کارفرمایی، خدمات، کشاورزی، صنعت و حمایت از نمایندگی برندهای داخلی بوده است.

وی درخصوص اجرای طرح‎های این صندوق در ایام‎الله دهه فجر، ابراز داشت: طرح مشارکت روستاییان در ایجاد فعالیت‎های اقتصادی مورد حمایت صندوق کارآفرین‎امید قرار می‎گیرند که در این زمینه 12 طرح در دهه فجر آغاز خواهد شد.

وی پرورش اسب سمند صحرایی در گنبد کاووس با اعتبار 40 میلیارد ریال و طرح شرکت تعاونی کود آلی ترشیز آق‎قلا با اعتبار 20 میلیارد ریال در دهه فجر اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.