1394-02-30 09:52
1151
0
14947
مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان:

خروجی اقتصادمقاومتی امنیت غذایی است / مقام معظم رهبری 900 بار به اقتصاد مقاومتی تاکیدکردند

مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان گفت: روز به روز باید اقتصاد مقاومتی رونق پیدا کند و بر این اساس است که مقام معظم رهبری بیش از 900 بار به معقوله اقتصاد مقاومتی و ضرورت آن تاکید کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ ملک حسینی مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی و توجهی و اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: تلاش مسئولان اقتصاد مقاومتی در استان گلستان دلسوزانه و بی ریا است اما این تلاش برای تحقق آرمان‏های انقلاب اسلامی کافی نبود.

وی تصریح کرد: روز به روز باید اقتصاد مقاومتی رونق پیدا کند و بر این اساس است که مقام معظم رهبری بیش از 900 بار به معقوله اقتصاد مقاومتی و ضرورت آن تاکید کردند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان ابراز داشت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است و نیاز است بانک‏ها نیز خود را بر اساس اقتصاد مقاومتی تطبیق دهند.

ملک حسینی اذعان کرد: اقتصاد مقاومتی باید بتواند از زمان،مکان و امکانات داخلی حداکثر بهره‏برداری را ببرد چرا که اقتصاد مقاومتی تیر خلاص به دشمن کین دوز است.

وی با بیان اینکه خروجی اقتصاد مقاومتی امنیت غذایی است، اذعان کرد: اگر به مباحث آموزشی در اقتصاد مقاومتی توجه نشود اقتصاد ما قابل قبول نخواهد بود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان خاطر‏نشان کرد: تهسیلات اقتصاد مقاومتی باید به دوام و پایداری برسد چرا که اقتصاد پایدار در توسعه پایدار محقق می‏شود.

ملک حسینی ابراز داشت: در سال گذشته و امسال اعتبارات خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی تخصیص داده شده اما این اعتبارت بدون مشارکت مردمی و بخش‏های خصوصی کافی نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.