1393-11-13 12:02
1831
0
9808

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه ( IMS ) در گاز گلستان

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان ضمن تقدیر از زحمات تیم مميزي در این راستا از اتمام فرآیند ممیزی مراقبتی شرکت خبر داد وگفت:برابر برنامه اعلام شده تیم مميزي شرکت آرین توف پاسارگاد ، واحدها و فرآيندهاي شرکت را مطابق  استانداردهای HSEMS،ISO 9001 :2008 ، ISO 14000 :2004 , OHSAS 18000 :2007  مورد مميزي مراقبتی قرار داد.

به گزارش گلستان ما ، مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گازاستان گلستانوی افزود: این اقدام به منظور حصول اطمینان از رعایت بندهای استانداردهاي  مديريت  يكپارچه ( IMS ) در سطح سازمان بوده است كه طي این فرآیند تیم مميزي عملکرد شرکت را در بر اساس بندهای مذکور  ارزیابی نموده است.

مهندس صفرعلی جمال لیوانی در ادامه تصریح کرد :این شرکت از سال 82  اقدام به پیاده سازی سیستمهای مدیریتی نموده و تا به امروز گواهی نامه های خود را از شرکتهای بیرو ریتاس و BVQI اخذ نموده است  که از سال گذشته  قرار داد انجام ممیزی و صدور گواهینامه خود را با شرکت آرین توف پاسارگاد منعقد نموده است که درسال 93  ممیزی اولیه و صدور گواهینامه آن صورت پذیرفت .

وی افزود: خوشبختانه این شرکت برابر برنامه از 5 بهمن ماه سال جاری دور اول ممیزی مراقبتی خود را انجام داد که طی آن 4 ممیز به سرممیزی مهندس سعید قره بگلو از شرکت آرین توف پاسارگاد ، بخشها و واحدهای مختلف شرکت را مورد ممیزی قرار دادند .

در جلسه اختتامیه ممیزی مهندس قره بگلوسرممیزشرکت آرین توف پاسارگادگزارش جامعی از ارزیابی انجام شده وشواهدومستندات برداشت شده درجهت حصول اطمینان ازانطباق با استاندارد های   HSEMS،ISO 9001 :2008 ، ISO 14000 :2004 , OHSAS 18000 :2007  ارائه نمودند و به پیشرفتهای شرکت در طی سال گذشته اشاره نمودند و اعلام داشتند که گواهی IMS  شرکت در استانداردهای یاد شده برای یکسال دیگر تمدید گردیده است.

مدیرعامل گاز گلستان با اشاره به اینکه در نظر ایشان کیفیت و بهبود انتهایی نداشته ودرادامه مسیر بهبود باید جدی و متعهد بود از زحمات نمایندگان شرکت آرین توق پاسارگاد و همچنین همکاری خوب مدیران و کارکنان گاز گلستان جهت پاسخگویی مناسب به سوالات و ارائه مستندات به ممیزین تقدیر و تشکر نموده اند .

وی درخاتمه اظهارداشت:تمام اهتمام وتوجه ما معطوف به رعایت کامل استانداردها وصیانت از افتخارات کسب شده میباشد تا بتوانیم ازسیستم های نوین کیفیتی در راستای تعالی سازمانی و ارائه خدمات مطلوب وشایسته به مردم شریف استفاده نمائیم .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.