1394-05-20 07:25
1666
0
18846

برگزاری دوره تخصصی سناريو نويسي درموضوعات پدافند غيرعامل در شرکت گاز گلستان

نخستين دوره تخصصی سناريو نويسي با هماهنگی واحد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران گاز گلستان و همکاری واحد آموزش شرکت برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما ؛ سید جواد میر شاهدهی رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران گاز گلستان در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت در خصوص هدف از برگزاری این دروه آموزشی گفت:دوره تخصصي سناريو نويسي در موضوعات مختلفی شامل پدافند غيرعامل و مدیریت بحران، سرفصل‌های آموزشی،تعاريف و مفاهيم كلي،استانداردها و مدل،روشهاي شناسايي خطر و ارزيابي ريسك به منظور شناسايي رويدادهاي بارز در مديريت، شرايط اضطراري و آناليز رويداد و معرفي نرم افزار سناريو نويسي زلزله ارائه شد.

سید جواد میر شاهدهی گفت: اين دوره  با هدف ارتقای سطح دانش پرسنل مرتبط و آشنایی با انواع تهدیدات نوین در حوزه های پدافند غیر عامل و مدیریت بحران  تشکیل شد که درآن ضمن تاکید بر آشنایی با پارامترهایSWOT  به بررسی سناریوی های مرتبط درحوزه های مختلف پرداختند
 
وی افزود:در پایان دوره مدیرعامل گاز گلستان نیزضمن بازدید از روند برگزاری دوره با حضور در کلاس آموزشی با استاد و فراگیران به  بحث وتبادل نظر پرداختند.

میرشاهدهی ادامه داد:خوشبختانه مدیرعامل گاز گلستان دوره مذکور را بسیارموثرومفید ارزیابی نموده و در ادامه بر لزوم تشکیل دوره های مشابه تاکید کردند.

رئیس پدافند غیرعامل ومدیریت بحران گازگلستان درخاتمه افزود:برنامه ریزیهای نیز برای انجام دوره های آموزشی مشابه تدوین شده که انشاء ا... درموعد مقرر به اجرا  درخواهد آمد.
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.