1393-12-06 18:35
1567
0
11043
محمدجواد نظری مهر:

بانک هایی با کارمزد بیش از 2 درصد غیراسلامی هستند

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی با تمام قوا درحال تذکر دادن در این زمینه است تا بانک ها با اسلامی شدن با کارمزد 2 درصد وام در اختیار متقاضیان قرار دهد.

به گزارش گلستان ما، محمد جواد نظری مهر با انتقاد از شیوه بانکداری در کشور گفت: متأسفانه علیرغم تأکیدات مراجع و دستورات اسلامی همچنان بانک های ما به شیوه ربوی هدایت می شوند.

نماینده مردم بندر گز، بندر ترکمن و کردکوی در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اکنون وظیفه بانک مرکزی است که مانع فعالیت بانک هایی شود که شاکله مملکت را به هم زده و باعث شده است اشتغال، صنعت، کشاورزی و سایر موارد این چنینی نیز تحت تأثیر آن به نابودی کشیده شود.

وی افزود: سال هاست بانک ها به شیوه ای غیراسلامی اداره می شوند و روز به روز بر توقعات آنها افزوده می شود.

نظری مهر در ادامه با اشاره به عملکرد مجلس در این زمینه خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با تمام قوا درحال تذکر دادن در این زمینه است تا بانک ها با اسلامی شدن با کارمزد 2 درصد وام در اختیار متقاضیان قرار دهد چنانچه در سراسر دنیا نیز به همین شیوه است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: متأسفانه همچنان مجریان امر، ضد مصالح مملکت عمل می کنند./ خانه ملت

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.