1394-04-15 08:58
1485
0
17178
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:

45 پروژه در استان گلستان در حال اجرا است/ انعقاد 11 قرارداد با صاحبان سرمایه/ حمایت از پایان نامه های دانشگاهی

رحمان محمد زاده با بیان اینکه 45 پروزه در حال اجرا است، گفت: تا سه ماهه اول امسال تعداد 11 قرار داد با صاحبان سرمایه منعقد و وارد شهرکهای صنعتی شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، "رحمان محمد زاده" مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان در جمع خبرنگاران استان گلستان ضمن ارائه گزارش و اقدامات سال 93 با بیان اینکه توجه به زیرساخت ها یکی از اهداف سازمانی است، گفت: 45 پروژه در بخش زیرساختها در حال اجرا است و تا پایان تیرماه به اتمام می رسد.

استقرار 15 واحد مشاوره

وی با اشاره به صنایع کوچک، نرم افزاری و با تاکید در مشاوره به واحدهای صنعتی، اظهار کرد: 12 واحد مشاوره خدمات فنی مهندسی در حوزه های حسابرسی و طرح های توجیهی فنی در مرکز آق قلا و نیز سه واحد در شهرک صنعتی گنبد مستقر شده است.

محمدزاده افزود: تا سه ماهه اول امسال تعداد 11 قرار داد با صاحبان سرمایه منعقد و وارد شهرکهای صنعتی شده است و روند آن نسبت به استانهای دیگر خوب است.

برگزاری سه تور صنعتی

وی بیان کرد: هشت دوره آموزشی مهارتی مدیریتی با تعداد 162 نفر و میزان 1600 نفر ساعت و نیز سه تور صنعتی برای آشنایی بیشترصاحبان واحدهای تولیدی با سایر واحدها در خارج از استان برگزار شد .

130 میلیارد ریال اعتبار خدمات زیربنایی

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گفت: امسال قرار است خدمات زیربنایی را در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان بجز منطقه ویژه را با پیش بینی اعتباری حدود 130 میلیارد اعتبار به پایان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه هزار هکتار است، افزود: پروژه های آن تعریف شده و ادامه پیدا خواهد کرد و ناحیه صنعتی گمیشان با طرح های آبزی پروری باقی خواهد ماند .

حمایت از پایان نامه های دانشگاهی

محمدزاده در خصوص صنایع کوچک و ایجاد فضای کسب و کار، خاطرنشان کرد: در حوزه مشاوره، آموزش، گروههای صنعتی، از پایان نامه های دانشگاهی کارشناسی ، ارشد و دکترا که ارزش عملیاتی دارد وهمچنین مرتبط با پایان نامه های تولیدی باشد ، حمایت می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.