1394-07-02 12:06
1876
0
20965
باغبانی در جلسه شورای زکات گلستان:

جمع آوری بیش از 111 میلیارد ریال زکات در 6 ماه اول سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در شش ماهه سال جاری 111 میلیارد و 222 میلیون ریال زکات در استان گلستان جمع آوری شده که 60 درصد آن در امور حمایتی و 40 درصد برای پروژه های عمرانی هزینه شده است.

به گزارش گلستان ما، جلسه شورای زکات با حضور معاون استاندار، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل جهاد کشاورزی، مدیرکل امور روستایی استانداری، معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای گلستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل اقتصاد و دارایی،  مدیرکل و معاونین کمیته امداد و دیگر اعضای شورای زکات در دفتر نماینده ولی فقیه گلستان برگزار شد.

در این جلسه نماینده ولی فقیه و رئیس شورای زکات استان گلستان با اشاره به آیه 103 سوره توبه اظهار کرد: در این آیه خداوند به پیامبر دستور داد که از مردم زکات دریافت کند به همین منظور جمع آوری زکات و توزیع آن باید حکومتی عمل شود.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: شورای زکات می بایست حاکمیتی عمل کرده و در یک مرکز وبا یک مدیریت تجمیع گردد تا بتوانیم از زکات جمع آوری شده به نحو هدفمند و اثر بخش برای کمک به نیازمندان واقعی جامعه به خصوص اشتغال بهره مند شویم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد شورای زکات ارائه نمود و گفت: در شش ماهه سال جاری 111 میلیارد و 222 میلیون ریال زکات در استان گلستان جمع آوری شده که 60 درصد آن در امور حمایتی و 40 درصد برای پروژه های عمرانی هزینه شده است.

ابراهیم باغبانی اظهار داشت: در بخش عمرانی از محل زکات 59 مسجد، 16 حسینیه، 6 خانه عالم، 2 حوزه علمیه، 6 پروژه بهسازی روستائی و 34 پروژه دیگر اعم از احداث بیمارستان در کلاله، مرکز جامعه پیشگیری کنترل درمان سرطان و ساخت دیالیز مرکزی در بندرترکمن و غیره اقدام گردیده است.     

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.