1403-07-12 12:34
35
0
91607
با کسب 1 امتیاز انجام شد؛

باخت پاس گرگان در مقابل حریفش

تیم پاس گرگان در هفته نخست لیگ برتر والیبال با باخت در مقابل حریفش، یک امتیاز از بازی را گرفت.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سی و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران با ادای احترام و یک دقیقه سکوت به یاد شهید سید حسن نصرالله و دیگر شهدای محور مقاومت آغاز شد. این رقابت‌ها هم‌زمان در شهرهای مختلف از جمله یزد، تهران، ارومیه، اسلام‌شهر، اصفهان و اردکان برگزار گردید.
 در این چارچوب، تیم پاس گرگان در نخستین هفته این رقابت‌ها به مصاف تیم چادرملو اردکان رفت. این دیدار در سالن شهید سلیمانی اردکان برگزار شد و شاهد رقابتی نفس‌گیر و هیجان‌انگیز بود.
 تیم پاس گرگان که در طول بازی نمایشی قابل‌توجه داشت، موفق شد دو ست نخست و چهارم را به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷ به سود خود به پایان برساند. اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم، تیم چادرملو با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۳ بازی را به نفع خود به پایان برد. این شکست نزدیک برای پاس گرگان تنها یک امتیاز از این دیدار به همراه داشت، اما همچنان نشانه‌هایی از تیمی قدرتمند و هماهنگ از گرگان به نمایش گذاشته شد.
 هرچند تیم پاس گرگان در نهایت مغلوب شد، اما عملکرد درخشانی در برخی ست‌ها به نمایش گذاشت و بازیکنان این تیم نشان دادند که توانایی رقابت در سطح بالای لیگ برتر را دارند. بازگشت به خانه با یک امتیاز، تیم پاس گرگان را به فکر ارتقای عملکرد خود در هفته‌های آتی خواهد انداخت.
 گفتنی است، تیم چادرملو اردکان با داشتن عمران گوگ جیلی، ملی‌پوش گلستانی و یکی از ستارگان برجسته این فصل، نمایشی خوب از خود به جا گذاشت و در هفته‌های آتی نیز از تیم‌های خطرناک این رقابت‌ها خواهد بود.
 حمایت از ورزشکاران بومی و نمایش توانایی‌های آنان، یکی از دلایل اصلی رقابت‌های این‌چنین است که هواداران محلی را مشتاق به دنبال‌کردن مسابقات می‌کند.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.