1403-07-06 06:20
40
0
91541
با حضور دو گلستانی در حال برگزاری است؛

گلستان میزبان اردوی تیم ملی گراپلینگ

استان گلستان با حضور دو هم استانی، میزبان آخرین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی گراپلینگ مردان و زنان جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ استان گلستان در حال حاضر میزبان یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور است. 
آخرین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی گراپلینگ مردان و زنان جمهوری اسلامی ایران با حضور دو نماینده از استان گلستان، در سالن ولایت شهر گرگان آغاز شده است.

در این اردو، خدیجه سیجانی به عنوان مربی تیم بانوان و حسن سیجانی به‌عنوان ورزشکار در وزن ۷۵- کیلوگرم به نمایندگی از گلستان حضور دارند و در کنار سایر اعضای تیم ملی، برای آمادگی هرچه بیشتر جهت شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ تمرین می‌کنند. این مسابقات از ۱۸ تا ۲۰ مهرماه در شهر آستانه کشور قزاقستان برگزار خواهد شد.

این مرحله از اردوی تیم ملی اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا ورزشکاران باید آمادگی لازم را برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی به دست آورند. 
خدیجه سیجانی که تجربه و دانش خود را به عنوان مربی در اختیار تیم بانوان قرار می‌دهد، نقش کلیدی در ارتقاء سطح فنی و آماده‌سازی تیم دارد. از سوی دیگر، حسن سیجانی با تلاش و تمرین فراوان در تلاش است تا در رقابت‌های جهانی بهترین عملکرد خود را ارائه دهد و افتخاری برای کشور و استان گلستان کسب کند.

این اردو به منزله یکی از آخرین مراحل آمادگی تیم ملی برای حضور در یک رویداد بزرگ جهانی است و تمامی ورزشکاران و مربیان حاضر در اردو با انگیزه بالا به تمرینات ادامه می‌دهند تا با بهترین شرایط به میدان مسابقات جهانی پا بگذارند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.