1403-07-02 14:20
105
0
91497
 در مسابقات پرش با اسب استان سمنان انجام شد؛

 درخشش سوارکاران گلستانی

سوارکاران باشگاه سوارکاری هیرکان شهرستان گرگان در ششمین دوره مسابقات پرش با اسب استان سمنان خوش درخشیدند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سوارکاران باشگاه سوارکاری هیرکان شهرستان گرگان در ششمین دوره مسابقات پرش با اسب استان سمنان شرکت کردند.

 این مسابقات که با حضور گسترده سوارکارانی از استان‌های مختلف کشور همراه بود، در باشگاه سوارکاری آراسپ شهرستان شاهرود برگزار شد. رقابت‌های این دوره با شور و هیجان زیادی همراه بود و سوارکاران در چندین رده مختلف به رقابت پرداختند.

در این مسابقات، سوارکاران گرگانی توانستند نتایج قابل‌توجهی کسب کنند و مهارت‌های خود را در رده‌های مختلف به نمایش بگذارند. در پایان، نتایج این رقابت‌ها به شرح ذیل اعلام شد:

رده مبتدی، رائین عابدینی با اسب بل‌ایت هیون، بدون خطا مسیر مسابقه را با مهارت پشت سر گذاشت و عملکردی درخشان داشت.

 کوثر غریب، با اسب سزار، موفق به طی‌کردن مسیر بدون خطا شد و جایگاه خود را تثبیت کرد.

 علیرضا احمدی، با اسب نیلوفر، باوجود ۴ خطا، به نمایش توانایی‌های خود پرداخت و تجربه ارزشمندی از این رقابت‌ها کسب کرد.

در رده E، امیرعلی زنگانه، با اسب بچه سنتکس، با عملکردی بدون خطا، توانست در این رده بدرخشد و یکی از بهترین‌های این بخش باشد.

 رائین عابدینی که با اسب سلطان نیز در این رده حضور داشت، با ۸ خطا به کار خود پایان داد، اما همچنان توانایی خود را به نمایش گذاشت.

 این مسابقات در سه رده تمرینی، مبتدی و E برگزار شد. به سوارکارانی که موفق شدند مسیر مسابقه را بدون خطا طی کنند، گواهینامه افتخار اعطا شد. همچنین این رویداد فرصتی بود تا استعدادهای جوان سوارکاری استان گلستان به‌خوبی دیده شوند و تجربه بیشتری در سطح ملی کسب کنند.

 با توجه به اهمیت این مسابقات در پیشرفت ورزش سوارکاری در منطقه و نمایش توانمندی‌های سوارکاران گرگانی، حضور در این رقابت‌ها به‌عنوان یک تجربه ارزشمند تلقی می‌شود و زمینه‌ساز موفقیت‌های آینده برای سوارکاران این باشگاه خواهد بود.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.