1395-02-05 20:03
959
0
30918
از سوی مسئول سازمان بسیج اصناف کشور؛

برنامه های کاری سازمان بسیج اصناف گلستان ابلاغ شد

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور، گسترش فقه بازار، نماز اول وقت، اجرای اقتصاد مقاومتی و تحقق بازار اسلامی را سر لوحه کار بسیج اصناف در سال جدید عنوان کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین، دکتر "غلامرضا حسن پور" مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج اصناف سپاه نیوا گلستان، طی تماس تلفنی با حاضرین در جلسه، از زحمات سرهنگ " خلیل قجر " تشکر و قدردانی به عمل آورد.

وی همچنین در این مراسم خطاب به رییس سابق سازمان بسیج اصناف استان گلستان گفت: جناب سرهنگ "خلیل قجر"؛ با احترام، هم اکنون با موفقیت دوره خدمت موظفی خود را در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج به پایان رسانیده اید، ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی، برای جناب عالی و خانواده محترم؛ فصل جدیدی را در زندگی خود آغاز نموده و با روحیه بسیجی، همچنان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی حضوری فعال داشته باشید.

"دکتر حسن پور" در ادامه سخنان خود افزود: لازم میدانم ضمن تشکر فراوان از جناب عالی، به خاطر زحمات چند ساله در مسئولیت ریاست سازمان بسیج اصناف استان گلستان، از اصناف و بازاریان به ویژه روئسای اتاق اصناف و اتحادیه ها و همچنین فرماندهان بسیج اصناف شهر های استان گلستان و سایر تشکل های مرتبط قدردانی به عمل آورم.

ان شا الله، جناب سرهنگ" رمضان علی سمیعی "مسئول جدید سازمان بسیج اصناف استان گلستان، با همکاری اصناف و بازاریان، در گسترش فقه بازار، نماز اول وقت، اجرای اقتصاد مقاومتی و تحقق بازار اسلامی، گام های موثری برداشته و نسبت به گسترش بیش از پیش بسیج اصناف اهتمام ورزند.

لازم به ذکر است، در آیین تودیع و معارفه روئسای سابق و فعلی بسیج اصناف استان گلستان، سردار صادقی، فرمانده سپاه نینوا گلستان، نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، اتاق بازرگانی، اصناف گرگان، فرماندهان اتحادیه های صنفی و غیره... حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.