1403-03-26 13:20
750
0
90378
کشف استعدادهای ورزشی در بسیج؛

مادر و دختر گرگانی با «دارت» درخشیدند

لیلا قربانی و فاطمه محمدی، مادر و دختر ورزشکار گرگانی هستند که در مسابقات ورزشی دارت، تیراندازی و هفت‌سنگ حائز مقام‌های برتر ورزشی شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، لیلا قربانی مربی و ورزشکار گرگانی است که همراه دخترش در مسابقات ورزشی شرکت می‌کند و در سطح شهرستان، استان و کشوری حائز مقام شدند.  

گفتگو را با خانم لیلا قربانی شروع می‌کنیم او می‌گوید: دو فرزند «یک دختر و یک پسر» دارد و به رشته ورزشی دارت و تیراندازی بسیار علاقه‌مند است.  

قربانی با اشاره به اینکه چهار بار به مسابقات کشوری راه یافتم، ابراز کرد: چهار بار به مسابقات کشوری که در شهرهای کردستان، اصفهان، زنجان و اهواز برگزار شد رفتم و همچنین مقام‌های استانی اول تا سوم را نیز از آن خود کردم.  

قربانی درباره اوایلی که این ورزش وارد زندگی‌اش شد برایمان می‌گوید: مسابقه ورزشی دارت توسط بسیج در سطح استان گلستان برگزار شد و من برای سرگرمی در این مسابقه شرکت کردم و در بین ۲۸۰ نفر توانستم مقام اول را به خودم اختصاص دهم.  

وی ادامه داد: بعد از مسابقه از من مصاحبه گرفتند و پرسیدند تا به حال در این رشته کلاس رفته‌ای و من پاسخ منفی دادم و آنها گفتند باید مجددا در این مسابقه شرکت کنی و این بار بین نفرات اول تا سوم و داورها مسابقه برگزار شد و من توانستم رتبه دوم را کسب کنم و از آن موقع بود که در مسابقات بسیج دعوت می‌شدم.  

این بانوی ورزشکار گرگانی از قشنگترین خاطرات دوران ورزشی‌اش برایمان گفت: هنگامی که در مسابقات کشوری به اهواز دعوت شدم به ویروس کرونا مبتلا شدم و همچنین تمام افرادی که در اتوبوس ما بودند به این ویروس مبتلا شده بودند بعد از مسابقه دارت، مربی به من دست داد و گفت چقدر دستانت یخ کرده است و برای اینکه دستانم را گرم کنم مدام زیر آب گرم می‌گرفتم آن زمان با وجود ابتلا به کرونا توانستم رتبه چهارم را از آن خود کنم.  

این مادر ورزشکار گرگانی از آرزوهای شیرینش برایمان می‌گوید: همیشه آرزو داشتم روزی برسد که من و دخترم در یک رشته ورزشی موفق شویم و مدال بیاوریم و باعث افتخار شهر و استان‌مان شویم.

*فاطمه محمدی: از ۱۲ سالگی به ورزش دارت علاقه‌مند شدم

فاطمه محمدی دختر خانم لیلا قربانی است که در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: از طریق مادرم به رشته ورزشی دارت آشنا شدم وقتی برای نخستین بار در مسابقات کشوری شرکت کردم دیدم دختران بسیار دیگری در رده سنی ۱۴ الی ۲۰ سال همراه مادرانشان شرکت کرده بودند از همان زمان عاشق این رشته ورزشی شدم.  

این نوجوان ورزشکار گرگانی ابراز کرد: در رشته هفت سنگ توانستم رتبه سوم مشترک کشوری را از آن خود کنم.

مادر و دختر ورزشکار گرگانی در پایان از ملت شریف ایران دعوت کردند که در انتخابات هشتم تیر جانانه شرکت کنند و با حضورشان پای صندوق‌های رای سرنوشت کشورشان را رقم بزنند.  

مصاحبه‌کننده: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.