1403-07-06 02:44
23
0
91544
امام جمعه گرگان:

اسرائیل در مقابل حزب‌الله به جنون رسید

امام‌جمعه گرگان حوادث اخیر لبنان را مهم و توجه به آن را ضروری دانست و گفت: ما پشتیبان مردم لبنان هستیم و حملات موشکی و پهپادی اسرائیل را به لبنان محکوم می‌کنیم و اسرائیل در قبال اقتدار حزب‌الله به جنون سیاسی مبتلا شده است.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام‌جمعه گرگان امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر حادثهٔ طبس را بسیار دردناک و دلخراش توصیف کرد و افزود: در این مسئله نباید نگاه غیرواقع بینانه داشته باشیم و واقعیت این است که دولت پیگیر مسائل آنان است و بررسی می‌کند تا مقصر اصلی شناخته و مجازات شود.
 
 وی همچنین حوادث اخیر لبنان را مهم و توجه به آن را ضروری دانست و گفت: ما پشتیبان آنها هستیم و حملات موشکی و پهپادی اسرائیل را به لبنان محکوم می‌کنیم.
 
 آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال نابودی و حذف حماس و مقاومت است افزود: دشمن در مقابل اقتدار حزب‌الله به جنون سیاسی مبتلا شده و فکر می‌کرد دو روزه حزب‌الله از بین می‌رود و نابود می‌شود.
 
 امام‌جمعه گرگان همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید در مدارس انجام شود و قبل از اینکه دشمن روایت دروغی برای نسل جوان و نوجوان ما داشته باشد باید ما روایت‌های صحیح را برای آنان نقل کنیم.
 
 وی سفر رئیس‌جمهور به آمریکا را نیز پر بار ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: آثار ارزنده این سفر برای کشور ملموس باشد.
 انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.