1403-02-21 00:45
267
0
89928
همرزم شهید سلیمانی:

صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونسیتی شنیده می‌شود

همرزم شهید سلیمانی با اشاره به اینکه حق همیشه پیروز و باطل محکوم به شکست است، گفت: صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونسیتی شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اجتماع بزرگ الی بیت‌المقدس و چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: کسانی که امروز یک تنه کار فرهنگی می‌کنند و در سنگر اقتصادی برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسند شایسته قدردانی هستند.

وی اظهار کرد: باید از پلیس که امروز در میدان مین قرار گرفته و در سنگر عفاف و حجاب جوانمردانه پای کار است حمایت کنیم و دستشان را ببوسیم.

اهوازیان تصریح کرد: عده‌ای امروز در امنیت مرزهای سرزمینی و مرزهای اعتقادی تلاش می‌کنند همه باید در کنار هم ید واحده باشیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

همرزم شهید سلیمانی افزود: شهید سخنران، مداح، دعاکن و تماشاچی نمی‌خواهد، شهید رهرو می‌خواهد مواظب باشیم پست و مسئولیت‌ها ما را از مسیر درست منحرف نکند.

وی خاطرنشان کرد: آخرین سنگر دفاع از ولایت حضور در همین یادواره شهداست سه سال و اندی از شهادت حاج قاسم سلیمانی گذشت اما مکتب شهید سلیمانی در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه غریب مانده است.

سردار اهوازیان عنوان کرد: اکثر حاضران در جلسه نسل جوان هستند که این جای تحسین است، بصیرت نسل جوان امروز هزاران بار بیشتر از جوانان دیروز است و با محبت اهل‌بیت علیهم‌السلام عجین شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.