1397-11-21 09:27
563
0
61091
مدیرکل بنیاد شهید گلستان در گالیکش:

۲۲بهمن امسال بار دیگر دشمنان از ملت بزرگ ایران سیلی خواهند خورد + تصاویر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: قطعاً در ۲۲ بهمن امسال بار دیگر دشمنان از ملت بزرگ ایران سیلی خواهند خورد و این ادامه خواهد داشت و بار دیگر معادلات سیاسی دشمن برهم خواهد ریخت.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، اسرافیل وزیری در یادواره شهدای گمنام و ۳ شهید والامقام روستای چقر بش قارداش از توابع بخش لوه گالیکش ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مراحل شکل‌گیری انقلاب اسلامی به ۲۰۰ سال قبل در زمان قاجار و حکومت روس‌ها بر ایران برمی‌گردد.

nilkooh3323 1

وی افزود: در زمان رضاخان و محمدرضا پهلوی و تبعید امام خمینی (ره) انقلاب ملت ایران اوج گرفت که با درایت و روشن‌بینی امام خمینی (ره) و آن اعتقادی که ملت فهیم ایران اسلامی داشتند امام وارد کشور شد و انقلاب به پیروزی رسید.

وزیری خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب دشمن با ایجاد شرایط سخت ازجمله اختلافات قومی و قبیله‌ای، راه‌اندازی جنگ ۸ ساله با دشمن تادندان‌مسلح و... باهدف براندازی انقلاب اسلامی به ما ضربه می‌زد که توانستیم همه تهدیدات را تبدیل به فرصت کنیم و از شرایط سخت آن زمان بهره بگیریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تصریح کرد: امروز با توجه به تهدیدات اجانب در حال برگزاری جشن چله انقلاب هستیم همه این برکات از رهبری پیامبرگونه ده‌ساله امام عزیز و سی‌ساله مقام معظم رهبری و ثمره خون شهداست.

وی با اشاره به اینکه راه کشورهای اسلامی منطقه برای ادامه‌ی انقلاب و حیات خود را گوش‌به‌فرمان بودن به فرمایشات امام خامنه‌ای دانست و عنوان کرد: متأسفانه آمریکا از این فرصت‌ها استفاده کرد و به‌نوعی این کشورها را درگیر کرد و ابتدا به دنبال ضربه زدن به کشورهای مسلمان بود.

وزیری افزود: خدا را شاکریم که امروز سربازان گمنام این کشور در دورترین نقاط در خارج از مرزها خود را فدا می‌کنند تا ما در راحتی و آسایش زندگی کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اضافه کرد: ملت ما از اول انقلاب تابه‌حال ذره‌ای از شعارهایش عقب‌نشینی نکرده که و نخواهد کرد؛ در هشت سال جنگ تحمیلی این را ثابت کردیم و حتی یک وجب از خاک وطن عزیزمان را به بیگانگان ندادیم.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری به جهان صادرشده و اگر اکنون در کشورهای همسایه مدیریت می‌کنیم از برکت خون شهداست و شاید یکی از دلایل شیطنت‌های آمریکا در منطقه همین موضوع بود.

به گفته وی یکی از دلایل دشمن برای ایجاد تحریم‌های سخت علیه ملت ما این بود که چله انقلاب را نبینیم که به‌نوعی کشور به هرج‌ومرج و شلوغی کشیده شود و مردم در مقابل حکومت بایستند تا آن‌ها به اهداف شومشان برسند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در پایان با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: قطعاً در ۲۲ بهمن امسال بار دیگر دشمنان از ملت بزرگ ایران سیلی خواهند خورد و این ادامه خواهد داشت و بار دیگر معادلات سیاسی دشمن برهم خواهد ریخت.

nilkooh3323 1

nilkooh3323 1

nilkooh3323 1

nilkooh3323 1

nilkooh3323 1

nilkooh3323 1

nilkooh3323 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.