1403-07-11 08:46
66
0
91597
حزب‌الله باانگیزه‌تر از گذشته؛

موشک‌های ایرانی ورق مقاومت را بر گرداند

رژیم صهیونیستی با ترور و شهادت سران حماس و حزب‌الله به دنبال آن بود که بگوید نسخه مقاومت را در هم‌ پیچیده و از 10 مهر 1403 نقطه عطفی در جریان مقاومت به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ مقاومت همچنان زنده است و وعده صادق ۲ نشان داد آن چیزی که امروز از نظم نوین منطقه مشخص است ایران اسلامی است نه رژیم صهیونیستی.

مواضع غرب نشان داده که رژیم صهیونیستی جرأت پاسخ به این حمله کوبنده را نخواهد داشت و درحالی‌که سرزمین‌های اشغالی را ترس و وحشت فراگرفته بود ولی مردم ستم‌دیده نوار غزه شبی با آرامش و شاد را سپری کردند چرا که می‌دانستند در این شب صهیونیست‌ها به‌جای حضور در مقرهای نظامی از ترس موشک‌های سپاه در پناهگاه‌ها پنهان شدند.

همچنین مردم لبنان و دیگر کشورهای اسلامی نیز از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به وجد آمدند و برخی از مسئولان این کشورها پاسخ مثبتی به این حملات نشان دادند و آن را حق مسلم جمهوری اسلامی ایران می‌دانستند.

این حمله موشکی سپاه نشان داد که ایران از حق مشروع خود کوتاه نخواهد آمد و اگر رژیم پلید صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند با پاسخ کوبنده‌تری از سوی جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو می‌شود.

موج شادی از این حمله موشکی سپاه باعث شد مردم نیز به خیابان‌ها بیایند و با دست‌گرفتن پرچم مقاومت و پخش شربت و شیرینی با شادی مردم نوار غزه سهیم شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان گلستان در این باره گفت: مقام معظم رهبری قبل از پیام برای شهادت سردار سلیمانی کلمه مکتب را به کار بردند؛ ولی به نظر می‌رسد ما نیز نتوانستیم آن‌گونه که باید به این مسئله بپردازیم.

حجت‌الاسلام سید علی طاهری بیان کرد: ما به شهید سلیمانی به‌عنوان مکتب نگاه نکردیم چند کتاب درس و یا مطلب در این‌ خصوص تولید شده و بتوانیم از زندگی و سیره این شهید به‌عنوان یک آموزه به جوانان و نوجوانان اهتمام شده است.

وی افزود: برای شهادت سید حسن نصرالله نیز رهبر انقلاب اسلامی کلمه مکتب را به کار بردند و این مسئله نشان می‌دهد باید در این راستا تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد: ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله امروز برای مردم ما پیام دارد، به صحنه آمدن شیعیان قدرتمند مثل حزب‌الله تلاش‌هایی خبیثانه دشمنان برای اختلاف بین امت اسلامی به هدر رفت.

طاهری یادآور شد: جریان شیعه حزب‌الله برای غزه و مردم اهل‌سنت این منطقه جان می‌دهند و این مسئله باعث می‌شود که وحدت پررنگ‌تر شود، با اقدامات شهید نصرالله مردم لبنان از اقوام و مذاهب مختلف باعث شد که همه در لبنان عاشق سید حسن نصرالله شوند.

وی افزود: امیدواریم جبهه مقاومت با روحیه بیشتر ضربات کوبنده خود را به رژیم پوسیده صهیونیست وارد کند و بتواند باعث شکست آن شود.

طاهری بیان کرد: امروز برای رژیم صهیونیستی با عده‌هایی که داشتند آبروی نمانده است و شاهد آن هستیم یمنی که گفته می‌شد یک هفته هم نمی‌تواند دوام بیاورد به رژیم صهیونیستی موشک می‌زند.

حجت‌الاسلام سید حبیب حسینی نیز در این باره گفت: سلطه رسانه‌ای صهیونیست‌ها باعث شد بسیاری از تلفات آنها دیده نشود، و صهیونیست‌ها عنوان کردند انتشار این ویدئوها جرم است و صهیونیست‌ها تلفات خود را پنهان می‌کنند.
 واعظ هیئت شهدای رسانه استان گلستان بیان کرد: در زمان حمله موشکی عین الاسد رژیم تروریستی ایالات متحد آمریکا نیز این کار را کرد و پس از آن عنوان کردند برخی از سربازان آن‌ها به دلیل ضربه‌مغزی ملایم جان باختند که مثل طنز می‌ماند.

وی افزود: این در حالی است که با افتخار بدن شهیدان خود را تشییع می‌کنیم و این تشییع شهدا باعث انگیزه و شور و شعور مردم می‎شود.

واعظ هیئت شهدای رسانه استان گلستان ابراز داشت: امروز جبهه مقاومت از یمن، لبنان و مقاومت عراق و غیره به رژیم صهیونیستی و سرزمین اشغالی حمله موشکی با پرتابه‌های مختلف داشتند و این مسئله باعث تخلیه برخی از شهرهای آن‌ها شده است؛ ولی آن‌ها حقیقت تلخ تلفات خود را پنهان می‌کنند.

حسینی افزود: یک نکته بسیار حائز اهمیت این است که برخی با این ترورها و میدان نبودن رژیم صهیونیستی را قدرت و نشانه پیروزی آنها می‌دانستند؛ ولی در میدان بارها و بارها شکست خوردند.

وی بیان کرد: راهبرد رژیم صهیونیستی با شعار نیل تا فرات آمده بود و امروز مجبور هستند در سرزمین اشغالی دیوار حائل بکشند و اوج شکست آن‌ها را در طوفان الاقصی شاهد بودیم، کسانی که مدعی بودند اشراف اطلاعاتی بر دنیا دارند از یک گروه کوچک مانند حماس شکست خوردند و این گروه در کنار رژیم صهیونیستی از لوله‌های آب موشک ساختند و با پاراگلایدر به سرزمین‌های اشغالی وارد شدند.

انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.