1403-07-11 01:01
36
0
91600
کارشناس رسانه‌ای گلستان عنوان کرد:

صلحی با آمریکا و اسرائیل نداریم

کارشناس رسانه‌ای گلستان گفت: اگر با تمام دشمنان جهان صلح کنیم با آمریکا و اسرائیلی به‌خاطر خون سید حسن نصرالله و حاج‌قاسم و مهمان شهید ایران و هزاران شهید دیگر تا ابد صلحی نیست همان‌گونه که با یزید و بنی‌امیه بعد واقعه کربلا صلحی در کار نبود.

 احمد ملاشاهی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: شهادت سید حسن نصرالله مصیبتی بزرگ بر دل آسمان و زمین است؛ اما این واقعه اگر سبب اصلاح امت جدش شود قابل‌تحمل است اینکه همگی خود را اصلاح کنیم بر سر دشمنی با آمریکا و اسرائیل و بر سر دشمنی با دشمنان قرآن، مسلمان وحدت داشته باشیم.

کارشناس رسانه‌ای گلستان ادامه داد: با اتفاقات اخیر و شهادت سید حسن نصرالله باید پشت‌دستمان را داغ کنیم که دیگر برای جلب رضایت دشمن صحبت از مذاکره کنیم و اگر با تمام دشمنان جهان صلح کنیم با امریکا و اسرائیلی به‌خاطر خون سید حسن نصرالله و حاج‌قاسم و مهمان شهید ایران و هزاران شهید دیگر تا ابد صلحی نیست همان‌گونه که با یزید و بنی‌امیه بعد واقعه کربلا صلحی در کار نبود.

ملاشاهی یادآور شد: کربلا اتفاق افتاد و خون سید مقاومت ریخته شد تا ترس جهادکردن در همه ریخته شود اگر جنگ، بد است؛ اما جهاد مقدس است و لازمه حیات باعزت جهاد است لازمه بقای ارزش‌ها و لازمه شرافت و ماندن پرچم خوبی‌ها جهاد است و راهی جز این نداریم.

وی با بیان اینکه سید مقاومت رفت تا جهاد با آمریکا و صهیونیست مقدس بماند، ابراز داشت: اگر زن و فرزند و همسر و همه عزیزان عزیزند برای عزت و شرافت آنها باید جهاد کرد چرا که جنگی که از سر جهاد باشد ضامن آرامش و صلح است .

این کارشناس رسانه ابراز داشت: درس بزرگ سید نصرالله این است که هرکه پشتیبان ولی‌فقیه باشد سید حسن نصرالله می‌شود اگر سرباز باشد سردار می‌شود اگر حاج‌قاسم سردار دل‌ها شد، به‌خاطر رابطه قلبی و رفتاری با ولایت‌فقیه است.

ملاشاهی با اشاره به اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی و انفجار پیجرها ابراز داشت: راهبرد اسرائیل ایجاد ترس از طریق خشونت و قساوت است با همین راهبرد سال‌ها بر حکام عرب حکمرانی کرده است و عملاً کشورهایی که ادعایی دارند مطیع خودش ساخته است.

وی افزود: مصر با تمدن هفت هزارساله و باآن‌همه سوابق سیاسی به‌خاطر همین ترس دست‌بسته رژیمی شده که ۷۰ساله ایجاد شده است و پادشاهی اردن به‌خاطر همین ترس و وحشت دست‌به‌سینه اسرائیل قرار گرفته است.

این کارشناس رسانه بیان کرد: خادمین حرمین و شریفین ترسی که از اسرائیل دارند از خدا ندارند و حتی اعمال حج خود را ناقص و بدون برائت از مشرکین انجام می‌دهند، ترکیه وارث خلافت عثمانی برخلاف ادعای اردوغان به‌خاطر ترس تأمین کنند کالای موردنیاز صهیونیست‌ها است و سلاح وحشت و ترس اسرائیل چنین کارکردی داشته است.

ملاشاهی یادآور شد: به‌خاطر طوفان الاقصی ترس ملت‌ها از مترسک اسرائیل ریخت ضربه‌ای که خورد به ریشه بود نه به شاخه ازاین‌رو بدترین خشونت‌ها انجام می‌دهد تا بتواند حکمرانی خود را ادامه دهد و مجدداً با ترس و وحشت به قدرت منطقه‌ای‌اش برگردد.

کارشناس رسانه‌ای گلستان با اشاره به طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق گفت: این اتفاقات باعث بازگشت جرات و شجاعت به اعراب منطقه می‌شود و نویدبخش بازگشت ایمان به خدا و پیروزی حق بر باطل است.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.