1397-12-15 10:58
368
0
61704
حجت الاسلام ولی نژاد:

نیازمند راه اندازی 150 تشکل قرآنی در گلستان هستیم

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: باید به ازای هر ۱۰ هزار گلستانی یک هیئت قرآنی در استان داشته باشیم وما۳۵۰ مرکز و موسسه قرآنی شهری و روستایی در استان داریم.

به گزارش گلستان ما، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد، ظهر امروزدر همایش مدیران مراکز قرآنی و مردمی استان گلستان در گرگان اظهار کرد: نیاز است،  حدود ۱۵۰ تشکل قرآنی در استان راه‎اندازی کنیم.

وی افزود: در سال‎های گذشته تلاش زیادی برای توسعه فعالیت‎های قرآنی صورت گرفته ولی هنوز از حد مطلوب فاصله داریم و باید همه آحاد جامعه به فعالیت‎های قرآنی اهتمام بیشتری داشته باشند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه  تشکل‎های قرآنی یکی از ظرفیت‎های خوب در استان گلستان به‎ شمار می‎رود، تصریح کرد:  تلاش می کنیم که فاصله دسترسی مردم به قرآن را سطح روستاها و شهرهای استان با راه‎اندازی موسسات قرآنی، خانه های قرآن شهری و روستایی کاهش دهیم.

ولی‎نژاد خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‎های جامعه صالح در کشور فعالیت‎های قرآنی است و در این راستا دولت به تنهایی قادر نیست که فعالیت‎های قرآنی را در جامعه نهادینه کند و باید از ظرفیت خیرین و مردم هم بهره مند شویم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: استان گلستان در حوزه فعالیت‎های قرآنی جزو استان‎های میانی کشور است و در برخی از فعالیت‎های قرآنی از جایگاه خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.