1403-07-10 12:30
36
0
91586
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در شرق گلستان:

شهادت دبیرکل حزب‌الله پایان مقاومت نیست

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در شرق گلستان گفت: شهادت سیدحسن نصرالله پایان حزب‌الله نخواهد بود؛ همان‌طور که شهادت سردار سلیمانی، اسماعیل هنیه و ده‌ها شهید مقاومت پایان این حرکت عظیم نبود و نخواهد بود.

رضا آریان‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، درباره ابعاد حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت فرماندهان حزب‌الله اظهار کرد: شهادت ناجوانمردانه سیدحسن نصرالله توسط رژیم خبیث اسرائیل با بمب‌های یک‌تُنی آمریکایی که نشان‌دهنده عمق کینه باند جنایتکار صهیونیسم از وی بود، در کنار سایر حوادث تلخ سال‌های اخیر برای جبهه مقاومت، همچون شهادت بزرگ‌مردانی نظیر شهید سلیمانی، آیت‌الله رئیسی و اسماعیل هنیه، برای مسلمانان جهان و به‌ویژه کشورهای جبهه مقاومت و مردم عزیز ایران بسیار ناگوار و همراه با تألم و اندوه عمیق و همیشگی است.

وی افزود: شهید سیدحسن نصرالله، شاگرد واقعی مکتب حضرت امام (ره) و برای مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) برادری فداکار، گوش به فرمان و مریدی تمام‌عیار بود.

آریان‌پور تاکید کرد: در سال ۱۹۹۲ میلادی، پس از شهادت سید عباس موسوی، دومین دبیرکل حزب‌الله لبنان، به‌دست عوامل رژیم تروریستی و اشغالگر اسرائیل، بسیاری از تحلیلگران تصور می‌کردند که کار جنبش حزب‌الله و مقاومت لبنان تمام است؛ اما انتخاب سیدحسن نصرالله در سن ۳۲ سالگی به‌عنوان رهبر جنبش حزب‌الله، خون تازه‌ای در رگ‌های مقاومت دمید.

وی بیش از ۳۱ سال با اقتدار، صلابت و شجاعت حزب‌الله را هدایت کرد و بخش‌های زیادی از خاک لبنان را از لوث وجود اسرائیل و عوامل مزدورش پاک کرد و حزب‌الله با رهبری وی نه‌تنها در عرصه نظامی، بلکه در عرصه سیاسی و اجتماعی لبنان به قدرتی بی‌رقیب و طراز اول تبدیل شد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در شرق گلستان گفت: در جریان جنگ ۲۰۰۶، معروف به جنگ ۳۳ روزه، اسرائیل بخش‌هایی از لبنان را محاصره کرد و قصد تصرف و اشغال داشت و این در حالی که ارتش رسمی لبنان توان مقابله نداشت، حزب‌الله لبنان با یاری خداوند و رهبری هوشمندانه و شجاعانه سیدحسن نصرالله پیروز میدان شد و به اسرائیل اجازه اشغالگری نداد و دشمن را مجبور به نشستن پای میز مذاکره و آتش‌بس کرد.

آریان پور تصریح کرد: سیدحسن نصرالله برای اکثریت مردم لبنان و کشورهای محور مقاومت یک اسطوره بود و اسطوره باقی خواهد ماند و تجربه تاریخی چند دهه اخیر و بالندگی جریان‌های انقلابی و جنبش‌های مقاومت در برابر صهیونیسم نشان داده است که ترور فرماندهان و رهبران هرگز مانع از ادامه این حرکت‌ها نشده است.

وی گفت: تفکر ضدصهیونیستی و ضد اشغالگری آن‌قدر در میان مردم خاورمیانه، به‌ویژه مردم لبنان، فلسطین، یمن، سوریه، عراق و ایران ریشه‌دار است که این‌گونه ترورها نه تنها خللی در عزم و اراده آنان در مبارزه با اسرائیل و حامیانش ایجاد نمی‌کند؛ بلکه نفرت و انزجار آنان را از باند جنایتکار صهیونیسم بیشتر خواهد کرد.

وی افزود: قطعاً شهادت سیدحسن نصرالله پایان حزب‌الله نخواهد بود؛ همان‌گونه که شهادت سردار سلیمانی، اسماعیل هنیه و ده‌ها شهید مقاومت، پایان این راه نبوده و نخواهد بود. حزب‌الله لبنان تحت رهبری دبیرکل جدید و محور مقاومت تحت زعامت مقام معظم رهبری (حفظه‌الله)، با درس گرفتن از گذشته و ترمیم کادر رهبری و فرماندهی، آماده‌تر و قوی‌تر در صحنه نظامی و سیاسی لبنان حاضر خواهد بود و محور مقاومت را یاری خواهد کرد.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.