1397-12-08 04:34
308
0
61488
استاندار گلستان خبر داد

قیمت‌گذاری 11 هزار و 500 تومانی مرغ برای بازار شب عید در گلستان/ نظارت جدی جهاد کشاورزی و تعاون روستایی بر بازار میوه شب عید

استاندار گلستان از قیمت‌گذاری 11 هزار و 500 تومانی مرغ برای بازار شب عید در گلستان خبر داد و گفت: برای کنترل بهتر بازار رستوران‌ها و هتل‌ها باید از واحدهایی که صنعت، معدن و تجارت استان مشخص می‌کند مرغ مورد نیاز خود را خریداری کنند.

به گزارش گلستان ما؛ سیدمناف هاشمی در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: رویکرد همه ما در کشور تلاش برای امیدبخشی با ارائه آمارهای واقعی و صحیح است.

وی ادامه داد: اعتبار3 هزار و 300 میلیارد تومان مصوب سفر رئیس جمهور به گلستان به احتمال بسیار بالا 100 درصد تخصیص خواهد داشت و 20 هزار میلیارد تومان هم به صورت تفاهمنامه است و باید تلاش کنیم در تعامل دوطرفه این بودجه بزرگ را هم جذب و محقق کنیم.

* واحدهای تولیدی نباید تعطیل شوند از سوی دیگر واحدهای سوءاستفاده‌گر را باید تعطیل کرد

استاندار گلستان تصریح کرد: در حوزه جذب اعتبارات مشاغل روستایی استان گلستان با ارسال نامه رسمی استان برتر بین تمامی استان‌های کشور معرفی شده که با 158 درصد جذب این اتفاق رقم خورده است.

هاشمی گفت: گلستان با 600 میلیارد تومان پرداخت از سهمیه امسال و یک هزار و 100 میلیارد تومان از سهمیه سال گذشته استان دوم کشور هستیم.

وی بیان کرد: حوزه قضایی و حوزه امنیتی در استان امروز در کنار دستگاه اجرایی است و ما معتقدیم در کنار اینکه نباید واحد تولیدی تعطیل شود از سوی دیگر باید واحدهای سوءاستفاده‌گر را تعطیل کرد.

*‌ روزانه مسائل بازار استان کنترل شود/ واحدهای بومی گلستان در ثبت سفارش‌ها در اولویت باشند

وی در بخش دیگری گفت:موضوع تنظیم بازار را جدی بگیرید و باید روزانه مسائل بازار استان کنترل شود و ثبت سفارش‌ها باید جدی گرفته شود و این ثبت سفارش‌ها به استان‌ها واگذار شد که واحدهای بومی در استان باید در اولویت باشد.

استاندار گلستان تاکیدکرد: رستوران‌ها و هتل‌ها باید از واحدهایی که صنعت و معدن مشخص می کند خریداری کنند و خوشبختانه با تصمیم اتخاذ شده در حوزه قیمت‌گذاری 11 هزار و 500 تومان مرغ وضعیت قیمت مرغ و موجودی مرغ در استان به شرایط مناسبی رسیده است.

* جهاد کشاورزی و تعاون روستایی نظارت جدی بر بازار میوه شب عید داشته باشند

هاشمی گفت: بازار میوه باید تعاون روستایی و جهاد کشاورزی استان نظارت و توجه ویژه داشته باشند تا مشکلی در شب عید نداشته باشیم.

وی در خصوص حمایت از فیلم‌سازان و هنرمندان استان گلستان تاکید کرد: باید به صورتی عمل کنیم که از هنرمندان و فیلمسازان استان حمایت شود و همین تعداد اندک فیلم‌ساز را به دلیل عدم حمایت ها از دست ندهیم./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.