1397-12-18 05:57
501
0
61759
معاون دانشگاه مذاهب اسلامی خبر داد :

فراخوان جذب هیئت علمی در دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان

معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به نیاز شعبه این دانشگاه در گلستان برای جذب هیئت علمی، گفت: در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی بهمن ماه وزارت علوم فراخوان دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان نیز منتشر شده است.

 به گزارش گلستان ما؛ رضا صابری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه راه‌اندازی دانشگاه مذاهب اسلامی در گنبدکاووس حاصل تلاش همه مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی و حمایت و موافقت ریاست دانشگاه بوده است، اظهار کرد: امروز باید قدر این فرصت و نعمت بزرگ را در استان گلستان که بی‌تردید مهد و پایتخت همدلی و مهربانی همه مذاهب اسلامی نسبت به یکدیگر است دانست و برای توسعه و پیشرفت آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان را نیز به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه کرده و این عزیزان نیز در فراخوان بهمن خود منتشر کرده‌اند، افزود: هنوز درباره تعداد قطعی پذیرش نیرو به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم و باید دید چند نفر در فراخوان شرکت کرده و کدام رشته‌ها و کلاس‌ها در گنبدکاووس با استقبال بیشتری روبه‌رو خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه نگاه بومی گزینی در تمامی بخش‌های این دانشگاه مشهود است، خاطرنشان کرد: با نظر رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و مشاوره‌های مسؤولان شهرستانی و استانی از جمله امام جمعه گنبدکاووس این موضوع در اولویت اقدامات ما قرار گرفته است.

* دانشگاه مذاهب اسلامی تطبیق زدن دروس حوزوی طلاب پذیرفته شده در این دانشگاه است

صابری با اشاره به اینکه یکی از مزیت‌های دانشگاه مذاهب اسلامی تطبیق زدن دروس حوزوی طلاب پذیرفته شده در این دانشگاه است، ادامه داد: این اتفاق می‌تواند بین یک تا سه ترم این دانشجویان را برای پایان تحصیلات جلو انداخته و از نظر زمانی به آنها کمک کند.

وی با بیان اینکه شیوه پذیرش به دو شکل کنکور سراسری برای عامه داوطلبان و آزمون اختصاصی برای طلاب علوم دینی در حوزه‌های اهل سنت و امامیه است، تصریح کرد: برای طلابی که در پایه‌های پائین‌تر از اتمام سطح یک حضور دارند نیز همان قبولی در آزمون اختصاصی به عنوان اتمام سطح یک در نظر گرفته شده و متقاضیان می‌توانند برای اخذ مدرک کارشناسی تحصیل کنند.

معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه عملا طلاب علوم دینی در این دانشگاه دو مدرک دریافت می‌کنند، گفت: این عزیزان هم می‌توانند مدرک حوزوی سطح خود را با قبولی در آزمون اختصاصی دریافت کرده و هم مدرک آکادمیک دانشگاهی نیز دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.