1399-10-30 11:41
654
0
72720
استاندار گلستان :

شرکتهای علی بابا و دیجی کالا در گلستان مستقر می شوند / تخصیص 80 میلیارد تومان برای توسعه پگاه گلستان

استاندار گلستان گفت : در بحث سرمایه‌گذاری در استان برای ایجاد اشتغال جدید، شرکت‌های علی بابا و شرکت دیجی کالا ضمن حضور در استان، مراکز رشد و توسعه خودشان را در استان راه‌اندازی کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ استاندار گلستان به منظور پیگیری در خصوص مباحث و مصوبات اقتصاد مقاومتی با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان معین استان و معاون اقتصادی وی دیدار و گفتگو کرد.

هادی حق شناس در خصوص مصوبات این دیدار گفت : در خصوص سایت میگوی گمیشان و اختصاص تسهیلات ارزان قیمت برای راه اندازی سایت در قسمت ۴ هزار هکتاری پیگیری های خوبی صورت گرفت.

حق شناس خاطرنشان کرد : همچنین مقرر شد در خصوص اشتغال روستایی برای استان از محل برگشت تسهیلات مجدد مجوز داده شود که به طرحهای جدید هم تسهیلات اشتغال روستایی اختصاص یابد.

وی بیان کرد : در این نشست مصوب شد که در بحث سرمایه‌گذاری در استان برای ایجاد اشتغال جدید، شرکت‌های علی بابا و شرکت دیجی کالا ضمن حضور در استان، مراکز رشد و توسعه خودشان را در استان راه‌اندازی کنند.

استاندار گلستان ادامه داد : در این خصوص قرار شد در فاز یک، به هریک از این شرکت‌ها مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از طریق وزارت تعاون کار پرداخت شود و تعداد ۲۰۰ نفر هم در فاز یک مشغول به کار خواهند شد .

به گفته حق شناس ، همچنین در خصوص مباحث مربوط به توسعه شیر پگاه استان گلستان از محل منابع و تسهیلات بانک رفاه، مصوب شد که ۸۰ میلیارد تومان از طریق بانک رفاه برای راه اندازی خطوط جدید و توسعه شیر پگاه گلستان تخصیص یابد که منجر به ایجاد اشتغال جدید خواهد شد.

استاندار در خصوص مباحث مربوط به اشتغال خانگی و مشاغل خرد اظهار کرد: در این زمینه مقرر شد که ظرفیت تسهیلات استان افزایش داشته باشد.

این نشست با حضور مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در تهران برگزار شد،

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.