1399-11-01 16:04
1218
1
72749
در نشست معرفی اعضای هیات رئیسه کریکت استان مطرح شد :

گلستان پایتخت کریکت ایران می شود / استعداد یابی زیرساخت اصلی حوزه ورزش

با حضور شرعی دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور ، برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ، مرتضوی رئیس شورای شهر گرگان و گرگیج دبیر کمیته کریکت استان اعضای هیات رئیسه معرفی شدند.

به گزارش گلستان ما ؛ معرفی اعضای هیات رئیسه کریکت استان گلستان ظهر امروز چهارشنبه اول بهمن ماه در گرگان با حضور شرعی دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور ، برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ، مرتضوی رئیس شورای شهر گرگان و گرگیج دبیر کمیته کریکت استان در گرگان برگزار شد.

زمین مناسبی در کریم آباد به هیات کریکت داده شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در این نشست اظهار کرد : استان گلستان در زمینه کریکت پیشرفتهای خوبی داشته به طوریکه توانسته بیش از 10 ملی پوش زن و مرد به تیم ملی تقدیم کند.

برزمینی افزود : در برنامه امروز ، هیات رئیسه کریکت استان معرفی شدند تا با انگیزه بیشتر بتوانند به توسعه ورزش استان کمک کنند.

وی تصریح کرد : برای تقویت کریکت در استان زمین مجموعه ورزشی کریم آباد در اختیار هیات کریکت قرار گرفت تا بتوانیم موضوع استعداد یابی در استان را به طور جدی دنبال کنیم .

به گلستان تعصب خاصی دارم

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور نیز در این نشست بیان داشت : از اینکه در بین همشهریان خودم هستم خوشحالم و از اینکه می بینم از این استان در تیم ملی حضور دارند کیف می کنم و به این استان تعصب خاصی دارم .

حلیم شرعی گفت : به ورزش کریکت نگاه توسعه ای داریم و استان گلستان در این ورزش می تواند به یک قطب تبدیل شود و در این راه من از شورای شهر گرگان تشکر می کنم که وارد حمایت از این ورزش شده چرا که در خیلی از این استانها شاهد چنین حمایتی نیستیم .

وی با بیان اینکه استعداد یابی زیرساخت اصلی ماست ، خاطرنشان ساخت : گلستان حتی به لحاظ ژنتیکی هم در زمینه کریکت پتانسیل بالایی دارد .

شرعی یادآور شد : بعد از سیستان و بلوچستان و منطقه چابهار که مستعد این ورزش است ، استان گلستان در رتبه دوم قرار دارد و در این زمینه آقای گرگیج هم خیلی زحمت کشیدند و پیگیری های خوبی داشتند .

اعضای هیات رئیسه کریکت گلستان معرفی شدند

دبیر هیات کریکت استان گلستان نیز در این نشست گفت : امروز معارفه اعضای هیات رئیسه کمیته کریکت استان گلستان در حضور آقای شرعی دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور ، برزمینی و رئیس شورای شهر گرگان برگزار شد.

رسول گرگیج گفت : نشست امروز نشان داد با همدلی بچه های هیات کریکت  ، برگ زرینی در تاریخ کریکت در استان گلستان رقم خورد و نتایج مثبت آن در ماههای آینده مشاهد می شود.

 وی افزود : بنا داریم با این توان گلستان را پایتخت کریکت ایران معرفی کنیم به دلیل اینکه در بانوان و اقایان 11 بازیکن تیم ملی داریم و بهترین زمین را نیز در کشور ما داریم .

گرگیج ادامه داد : همچنین استعدادهای فراوان در استان داریم و بنا داریم با همکاری همه دوستان و رسانه های روزهای خوبی را در تاریخ ورزش استان رقم بزنیم.

لازم بذکر است اعضای هیات رئیسه  کریکت گلستان به قرار زیر در این جلسه معرفی شدند :

مهندس سید محمد مرتضوی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان؛ قلعه قافی ازفرهنگیان واساتید برجسته ؛ کلاسنگیانی از مدیران  استانداری ؛مهندس محمدی نیک دبیر ستاد ازدواج کشور؛ دکتر مهماندوست از متخصصین وکانون کارشناسان دادگستری ومدیران راه وشهرسازی؛ دکتر چشک از فعالین اجتماعی وسمن های جوانان؛ خانم کیقبادی از پیشکسوتان کریکت وکمیته اخلاق؛اقای مهران سیاسر از مربیان برجسته کریکت در سطح کشور,اقای مهندس جمال از فعالین اجتماعی و جوانان پرتلاش استان؛ خانم دهرویه نائب رئیس بانوان.

همچنین بانوان واقایان گلستانی عضو تیم ملی کریکت کشورنیر دز این جلسه حضور داشتند :  مهران و عرفان سیاسر ، مهران دری ، مهدی منصوری نیا ، رضا یونسی ، محمد کلاسنگیانی ، فاطمه میش مست ، زهرا مختوم ، شهرزاد بختیاری ، شکوفه مرتضوی.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

غنی اشترک

سلام من از خراسان جنوبی شهرستان نهبندان هستم و سنم 17 سال است از همان کودکی یعنی حدود 5 سالگی کرکت باز می کردم و خیلی علاقه دارم بهش لطفاً کمکم کنید تا استعداد ام را در این رشته نشان دهم

0
0
پاسخ
1401-12-11 15:35

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.