1399-10-18 13:45
618
1
72520
امام جمعه بندر ترکمن؛

حمله موشکی ایران به عین الاسد پایان 70 سال آقایی آمریکا در منطقه بود

حجت الاسلام منصوری با اشاره به سخنان سردار حاجی زاده مبنی بر نشانه گیری 400 موضع آمریکایی، خاطرنشان کرد: اگر پس از حمله موشکی به عین الاسد آمریکایی ها دست از پا خطا می کرند تمام مواضع آن ها را مورد هدف قرار می دادیم و این در صورتی است که ترامپ اعلام کرد ما 52 موضع خود را شناسایی کرده ایم که این حمله 70سال آقایی آمریکا در منطقه را پایان داد.

حجت الاسلام محمدصالح منصوری در گفت و گو با گلستان ما، اظهار کرد: پس از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مقام معظم رهبری به سران آمریکا فرمودند انتقام سختی می گیریم و حمله موشکی عین الاسد را نیز سیلی دانستند.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به سخنان سردار حاجی زاده مبنی بر نشانه گیری 400 موضع آمریکایی، خاطرنشان کرد: اگر پس از حمله موشکی عین الاسد آمریکایی ها دست از پا خطا می کرند تمام مواضع آن ها را مورد هدف قرار می دادیم و این در صورتی است که ترامپ اعلام کرد ما 52 موضع خود را شناسایی کرده ایم که این حمله 70سال آقایی آمریکا در منطقه را پایان داد.

وی با اشاره به سخنان سردار حاجی زاده در خصوص قدرت ایران در جنگ الکترونیک افزود: پهبادهای آمریکایی برای فیلم برداری از موقعیت مورد هدف قرار گرفته در عین الاسد پرواز کرده بودند که در طول 30 ثانیه تمام ارتباط های پهبادهای آمریکایی با مرکز  را قطع کردیم و آمریکایی ها از این موضوع وحشت کردند.

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار خانواده شهید سلیمانی فرمودند در جنگ الکترونیک هم کار می کنیم که 24 ساعت پس از این سخنان جایگاه های هسته ای آمریکا هک شد، اینها را چه کسی انجام می دهد؟

امام جمعه بندرترکمن یادآورشد: در کنگره آمریکا اعلام کردند ما شهید سلیمانی را به هدف 20 ساله خود رساندیم که پس از شهادت آمریکا خروج از منطقه تصویب شد.

وی گفت: یکی از اثرات خون شهید سلیمانی رای نیاوردن ترامپ بود و دیده می شود اتفاقاتی که در روزهای اخیر در حال رخ دادن در آمریکا است همان اتفاقاتی است که آمریکا در سال 88 برای کشور ما طراحی کرده بودند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.