1400-01-30 12:12
569
0
74222
استاندار گلستان :

تا کنون 9900 دوز واکسن وارد استان شده / محموله 13 هزار واکسن به زودی وارد گلستان می شود

هادی حق شناس گفت : تا کنون 9900 دوز واکسن وارد استان شده و به گروه های هدف تزریق شده و محموله 13 هزار واکسن دیگر نیز به زودی به وارد استان می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ هادی حق شناس استاندار گلستان صبح امروز با اشاره به شیب افزایشی بیماری کرونا در استان اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی استان رو به افزایش است و به 686 بیمار رسیده و همه مکلف و موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ترددی و حضور کارکنان هستند.

حق شناس افزود : تنها در 24 ساعت گذشته 160 بیمار به بستری های استان اضافه شده است و این درحالیست که در ابتدای فروردین تعداد کل بستری های استان به 180 بیمار رسیده بود.

وی تاکید کرد : مدیران دستگاه های اجرایی موظف اند بر اساس پروتکل نهایتاً از یک سوم کارمندان در شهرهای قرمز، یک دوم کارمندان در شهرهای نارنجی و دو سوم کارمندان در شهرهای زرد در محل کار استفاده کنند و باقی به صورت دورکاری به انجام وظایف محوله بپردازند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد : تا کنون 9900 دوز واکسن وارد استان شده و به گروه های هدف تزریق شده و محموله 13 هزار واکسن دیگر نیز به زودی به وارد استان می شود.

وی ادامه داد: تمام پروتکل ها در راستای ارائه واکسن به گروه های هدف باید رعایت شود و با افراد خاطی برخورد خواهد شد تا مبادا بی اعتمادی در جامعه ایجاد شود.

حق شناس اضافه کرد: استقرار دستگاه رادیو تراپی در بیمارستان 5 آذر و آنژیوگرافی در بیمارستان قلب کردکوی اتفاقات خوبی بود که در حوزه درمان در هفته گذشته رخ داد تا برخی کمبود ها موجب دردسر بیماران نشود و در عین حال باید به مردم بگوییم که در راستای تهیه ملزومات دارویی کرونا و تهیه ماسک و اکسیژن و ... مشکل خاصی وجود ندارد.

مقام ارشد دولت تدبیر و امید یادآور شد :هیچ تغییری در محدویت های اعلام شده از 21 فروردین رخ نداده و محدویت ها بر اساس رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.