1397-11-20 09:36
601
0
61065
آیت الله میرتقی حسینی گرگانی:

امام(ره) برای اسلام و دین این انقلاب را به پیروزی رساندند

آیت الله میرتقی حسینی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم گفت: امام برای اسلام و دین این انقلاب را به پیروزی رساندند و با عزت و شوکت به ما دادند .

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، این استاد حوزه در همایش یاران انقلاب در گنبدکاووس با عنوان این مطلب افزود: امروز می بینیم در عمل برخی خبری ازاین افکار امام نیست و متاسفانه خواسته یا ناخواسته آب در آسیاب دشمن ریخته می شود و حرکاتی انجام می شود که دشمن سود می برد و از همان حرکات بر علیه ما استفاده می کند.

وی با تاکید بر داشتن بصیرت در برخورد ها اذعان کرد: بصیرت چگونه حرکت و عمل کردن ماست و اینکه چطور از نظام دفاع کنیم.

qaboosnameh 3

وی همچنین با اشاره به اینکه شهدا برای چه رفتند گفت: امروز باید در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی قدردان نعمتی که شهدا با تقدیم جان خود مهیا کردند باشیم.

آیت الله حسینی گرگانی همچنین بر شناخت حق تاکید کرد و  گفت: باید حق را عیار معرفت خود قرار داد چرا که اگر حق شناخته شود اهل حق هم شناخته خواهند شد.

وی تصریح کرد: دشمن هنوز از بین نرفته و زمانی با سلاح های نظامی با انقلاب مقابله می کرد و امروز شگرد دشمن در مقابل انقلاب اسلامی عوض شده است و یکی از شگردهای آن تحریم است.

qaboosnameh 2

استاد حوزه قم اضافه کرد: فشار و تبلیغات علیه نظام و دور کردن دختران و بانوان ما از عفاف و حجاب از شکر های دیگر دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

آیت الله حسینی گرگانی ادامه داد:امروز برای پیداکردن شناخت نیاز به حلقه های بصیرتی و یادگیری چگونه عمل کردن است و اگر این بصیرت در دل ایجاد شود فرد می تواند با تمام سختی ها از ولایت و ائمه دفاع کند و اگر با تفکر و اندیشه باشیم مشکلاتی که دشمن ایجاد می کند خنثی می شود.

qaboosnameh 1

وی یادآور شد: تلاش دشمن برای ایجاد نارضایتی و اغتشاض در اقشار مختلف با بصیرت مقام معظم رهبری و فرزندان با بصیرت انقلاب اسلامی بی نتیجه ماند و شرط قبولی عمل و عبادت ما ولایت است و باید با توجه به این جایگاه اشعار و نوع برخورد خود با مردم را با دقت تنظیم کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.