1398-06-11 05:25
982
0
65232
یادداشت احمد ملاشاهی :

افراد ضعیف و کوچکی، مدیریت شهری را بدست گرفتند / دولتی ها در رابطه با وضعیت بد شوراهاپاسخگو باشند

یک کارشناس حوزه رسانه گفت : وضعیت شوراهای شهر استان گلستان نشان می دهد که افراد ضعیف و کوچکی، مدیریت شهری را بدست گرفتند که حداقل شرایط لازم را برای خدمت به مردم ندارند .

به گزارش گلستان ما ؛ احمد ملاشاهی کارشناس مسائل رسانه طی مطلبی نوشت : بسیاری از اعضای شوراهای شهر با اختلافات عجیبی مواجهه شدند که یا بر سر انتخاب شهرداراست یا بر سر انتخاب رئیس شورا.

در آق قلا، شهر سیل زده، تازه شهردار این شهر انتخاب و مشخص شد، در آزادشهر انتخاب رئیس شورا از انتخاب برنده عصر جدید سخت تر شده است.

 در گرگان انتخاب رئیس شورا به چنان صحنه رویارویی بدل شد که بعد از پیروزی یک نفر، کل شهر گرگان بنر تبریک شده است آنهم بخاطر رئیس شورا شدن نه بخاطر انجام خدمتی.

این بنرهای تبریک در گرگان از ماجرای ماشین گردی دستگاه ام_ای_آر، شهر ممسنی بدتر بود؛ در کردکوی ماجرا شورای شهر عجیب تر است.

این وضعیت در شوراهای شهر استان گلستان نشان می دهد که افراد ضعیف و کوچکی، مدیریت شهری را بدست گرفتند که حداقل شرایط لازم را برای خدمت به مردم ندارند واقعا چه کسی به این افراد اجازه عرضه اندام در مدیریت شهری را داده است.

 اگر چراغ مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای اسلامی استانداری روشن می بود حالا چنین فضای تاریکی بر شورای شهر حاکم نبود

دولتمردان در استان باید پاسخی دراین باره به مردم بدهند بخصوص که همه مسائل انتخابات شوراهای شهر از صفر تا صد بدست دولت بوده است و طبق قانون در فرایند تایید صلاحیت اعضای شورای شهر، شورای نگهبان هیچ دخالتی نداشته وندارد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.