1399-11-09 12:23
635
0
72894
در آیین افتتاح و آغاز پروژه های محرمیت زدایی بنیاد مستضعفان عنوان شد :

افتتاح و آغاز 163 میلیارد تومان پروژه محرومیت زدایی در گلستان / درخواست ویژه نماینده گروههای مردمی گلستان از رئیس دفتر مقام معظم رهبری

سید محمد حسینی گفت : 163 میلیارد تومان پروژه در حوزه های راه و شهرسازی ، درمان ، بهداشت ، آموزش ، آسیب های فرهنگی و اجتماعی هزینه شده که 92 میلیارد تومان امروز افتتاح می شود و 71 میلیارد تومان نیز عملیات اجرایی آن امروز آغاز می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ سید محمد حسینی نماینده گروههای مردمی و جهادی استان گلستان ظهر امروز پنجشنبه 9 بهمن در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور حجت الاسلام گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد ، اظهار کرد : امروز برای محرومیت زدایی استان گلستان روز خوبی است و مردم می بینند که اقدامات محرومیت زدایی شتاب بیشتری گرفته است .

حسینی افزود : 163 میلیارد تومان پروژه در حوزه های راه و شهرسازی ، درمان ، بهداشت ، آموزش ، آسیب های فرهنگی و اجتماعی هزینه شده که 92 میلیارد تومان امروز افتتاح می شود و 71 میلیارد تومان نیز عملیات اجرایی آن امروز آغاز می شود .

وی تصریح کرد : مهمترین پروژه ای که امروز در استان گلستان افتتاح می شود و دغدغه مردم منطقه مرزی مراوه تپه می باشد ، افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی علوی است ، شهر مرزی مراوه تپه با اولین شهر بعد از خودش 100 کیلومتر فاصله دارد و با جمعیت 65 هزار نفره و 15 هزار عشایر نیاز مبرم به این بیمارستان داشت .

نماینده گروههای مردمی و جهادی استان گلستان خاطرنشان ساخت : به همت مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان رقم خوبی برای تجهیز این بیمارستان اختصاص داده شد و این بیمارستان هم از نظر ابنیه و هم امکانات شرایط خیلی خوبی دارد و افتتاح این بیمارستان آرزوی دیرینه مردم این شهرستان برآورده می شود .

حسینی اضافه کرد : علاوه بر مراوه تپه نقاط دیگری در استان نیز مورد هدف ما بود ، در بحث مبارزه با کرونا مجموعه جهادی و مردمی با حمایت بنیاد مستضعفان فعالیت گسترده ای داشت ، همچنین در بحث زلزله رامیان بچه های چهادی و مرمی جزو اولین گروههایی بودند که وراد میدان شدند و بنیاد هم حمایت کرد .

وی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود : ضمن تشکر از زحمات مدیران قبلی بنیاد مستضعفان ، از سال گذشته بحث محرومیت زدایی سرعت خوبی گرفته و اینها مرهون حضور مهندس فتاح در بنیاد می باشد چون ایشان در کار محرومیت زیادی اعتقاد عجیبی به حضور گروههای مردمی و جهادی دارد لذا از شما خواهش می کنم که از حضرت آقا بخواهید که نگاه مهندس فتاح در مدیریت های کشور تزریق و تکثیر شود .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.