1400-03-03 13:27
624
0
74704
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور :

اعتبار 400 میلیارد ریالی برای پیشبرد پروژه های راه های استان گلستان تامین می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهار کرد: 400 میلیارد ریال جهت پیشبرد پروژه های در دست اقدام استان گلستان تامین می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور که در سفری یک روزه به همراه دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمرانی مجلس و برخی از اعضای آن کمیسیون به استان گلستان سفر کرده بود، از تلاش‌های مستمر در جهت ارتقای سطح کیفی محورهای اصلی و فرعی در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: 400 میلیارد ریال جهت پیشبرد پروژه های در دست اقدام  استان تامین می شود.

داریوش امانی در بازدید یک‌روزه از محورهای مواصلاتی استان گلستان تصریح کرد: با شناسایی نقاط پرحادثه و برنامه ریزی های لازم برای ایمن سازی محور های مواصلاتی استان تصمیماتی اتخاذ شد که موجب ارتقا ایمنی این محور ها خواهد شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ادامه گفت: بهبود وضعیت روشنایی محورهای مواصلاتی خصوصا در نواحی  مسکونی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جهت ارتقای سطح ایمنی و بهبود دسترسی کاربران جاده‌ای است.  

وی هم چنین در بازدید از محور رامیان – اولنگ که با همراهی رئیس و برخی از اعضای کمیسیون عمرانی مجلس، نماینده محترم مردم آزادشهر و رامیان در مجلس، معاون عمرانی استاندار گلستان و مدیران کل ادارات ذی‌ربط صورت پذیرفت، بیان کرد: در حال حاضر عملیات روکش آسفالت در  محور رامیان – اولنگ در حال انجام است و همکاران ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با تمام توان مشغول پیشبرد این پروژه‌ی مهم هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ادامه افزود: حفظ و بهبود راه ها از اولویت های اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است و در این مسیر این سازمان از هیچ اقدامی برای بهبود وضعیت راه های کشور اعم از محورهای اصلی و فرعی و روستایی، چشم پوشی نمی کند.

گفتنی است احداث راهدارخانه محور رامیان – اولنگ در سفر مهندس امانی به استان گلستان جهت تسریع در ارایه خدمات به کاربران جاده‌ای تصویب شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.