1399-10-30 13:29
586
0
72724
طی پیگیری گلستان ما؛

احتمال تبانی کارخانه داران با فروشگاه های زنجیره ای/ دو قاضی تعزیرات مامور برخورد با فروشگاه های زنجیره ای متخلف

نجف زاده گفت: روز آینده دو قاضی تعزیرات در اختیار گشت های بازرسی قرارداده می شود تا روز آینده با حضور خبرنگاران اگر تخلفی محرز شد بلافاصله با آن ها برخورد شود.

حسین نجف زاده در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما در خصوص وضعیت تخلفات فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهر گرگان اظهار کرد: طرح این موضوع اولین بار از طریق بنده بوده که جلسات مختلفی را داشتیم و پس از بررسی های لازم به این نتیجه رسیدیم برخی از فروشگاه های زنجیره ای با کارخانه داران در درج قیمت تبانی می کنند تا قیمت مصرف کننده را بالاتر بزنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان، خاطرنشان کرد: چندین مورد از فروشگاه های زنجیره ای بازرسی داشته ایم تا پرونده برای این متخلفان تشکیل شود.

وی افزود: یک بار به سازمان صمت پیشنهاد دادیم تا جلسه ای با آن ها داشته باشیم و تذکرهای لازم را به فروشگاه های زنجیره ای بدهیم، تا امروز منتظر بودیم تا این جلسه برگزار شود اما انجام بازرسی کار اصلی سازمان تعزیرات نیست.

نجف زاده عنوان کرد: در صورت احراز تخلفات مشکلی برای برخورد با فروشگاه های زنجیره ای نداریم و تمام فروشگاه های بزرگ را در قالب گشت های مشترک مورد بررسی قرار می دهیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: هیچ وقت اینکه مسئله ای در حیطه مسوولیت ما نبوده موجب این نشده تا از مسوولیت شانه خالی کنیم به همین جهت هماهنگی هایی می شود و روز آینده دو قاضی تعزیرات در اختیار گشت های بازرسی قرارداده می شود تا روز آینده با حضور خبرنگاران اگر تخلفی محرز شد بلافاصله با آن ها برخورد شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.