1399-07-19 12:07
1409
0
70886
واکنش فرماندار کلاله به گران شدن آرد؛

با افزایش قیمت آرد برخورد می کنیم

قیمت آرد در شرق گلستان توسط کارخانه داران این منطقه گران شد.

به گزارش گلستان ما، متاسفانه قیمت آرد در شرق گلستان قبل از خرید گندم سال بعد، گران شد.

بر این اساس، قیمت هر کسیه آرد نول توسط کارخانه آرد کلاله بیش از 30 درصد گران شده و هم اکنون هر کیسه آرد نول در این کارخانه در عصر روز چهارشنبه به صورت آزاد، 200 هزار تومان فروخته می شود و هر کیسه آرد ستاره (مخصوص نانواییها و تحت عنوان آرد غنی شده) نیز با حدود 30 درصد افزایش به 150 هزار تومان در همین روز رسیده است.

طی چند روز گذشته با شایعه گران شدن نان و کاهش سهمیه آرد نانواییها که توسط فرماندار کلاله به شدت تکذیب شد، صفها در جلوی نانواییها طولانی تر شده بود.

محمد ابراهیمی تودرواری، فرماندار کلاله در همین خصوص به خبرنگار ما، گفت: به شدت کاهش سهمیه آرد نانواییها را تکذیب می کنیم و می گوییم که هیچ سهمیه آردی از نانواییها کاهش نداشته و قیمت ها نیز گران نشده است.

ابراهیمی در خصوص افزایش قیمت آرد توسط کارخانه آرد کلاله که توسط خبرنگار راه اترک تحقیق شده بود؛ سههم گفت: این موضوع را هم بررسی خواهیم کرد و در صورت گران فروشی با آن برخورد خواهد شد.

گفتنی است که اگرچه دولت قیمت خرید گندم برای سال بعد را 4000 هزار تومان اعلام کرده ولی این قیمت مربوط به گندم سال بعد است و به قیمت گندم خریداری شده امسال برنمی گردد و مشخص نیست بر چه اساسی کارخانه آرد کلاله قیمت آرد را گران کرده است.

خبرنگار: رضا جامی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.