1399-08-06 07:05
568
0
71214

مردم هوشیار باشند/ فوت ۴ بیمار در بیمارستان کلاله

امام جمعه کلاله گفت: مردم هوشیار باشند و همه باید در کنار هم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا جدی تر رفتار کنیم.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله در دیدار با رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان و مسؤل مرکز بهداشت با بیان اینکه مردم هوشیار باشند؛ گفت: همه باید در کنار هم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا جدی تر رفتار کنیم.

وی با تجلیل از درمانگران بیماران کرونایی اظهار داشت: همه این عزیزان در خط مقدم مبارزه، همانند جهادگران عرصه نبرد با دشمن اجر و پاداش را از حضرت حق خواهند گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی با تجلیل از شهدای سلامت گفت: بعنوان سرباز پای کار  آماده هر گونه همکاری با مجموعه بهداشت و درمان خواهم بود.

بابک عرب که چند روزی است مسئولیت بهداشت و درمان کلاله بر عهده گرفته است؛ در این دیدار اظهار داشت: متأسفانه چند روزی است روند بستری بیماران کرونایی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله افزایش یافته؛ به طوری که تا الان 18 نفر بستری هستند.

وی افزود: طی چهار روز گذشته بیماری کرونا در بیمارستان "چهار قربانی" گرفته است و این برای ما دردناک است.

دکتر عرب گفت: نگرانی ما از افزایش مجالس عروسی با جمعیت بالا و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی است.

دکتر رشید آتا رئیس مرکز بهداشت کلاله که در این دیدار حضور داشت گفت: با توجه به جایگاه اجتماعی و وجودد ارتباط با ائمه چمعه و جماعات در منطقه نیاز به کمک جنابعالی (امام جمعه) داریم تا بتوانیم بر این ویروس منحوس غلبه کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.