1394-02-26 19:14
2833
45
14681

اجحاف در حق مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان / یازرلو مورد هجمه رقبا ، منتقدین و مخالفین قرار گرفت

وضوح و شفافیت فیلم موجود از صحنه مواجهه به خوبی از نادرست بودن بخش زیادی از آنچه که تحت عنوان اظهارات آن خبرنگار در رسانه ها منتشر گردیده بود ، گواهی می دهد .

به گزارش گلستان ما ، در روزهای اخیر خبری در این سایت و برخی رسانه های محلی منتشر شد که حکایت از مواجهه ی صورت گرفته بین یکی از خبرنگاران با مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی خط دوم راه آهن بندرگز به گرگان در ایستگاه راه آهن بندرگز داشت .

مطلب مورد نظر که با عنوان " تهدید یک خبرنگار توسط مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان " در رسانه ها انتشار یافته بود ، گویا صرفا بر اساس اظهارات خبرنگار دخیل در مواجهه صورت گرفته تنظیم و منتشر شده بود و در آن از طرف دیگر ماجرا حرفی به میان نیامده بود و این خبر در سطح رسانه ها ، شبکه های اجتماعی و محافل گوناگون با تحلیل و تفسیرهای متفاوت و گاها با واکنش های مختلف روبرو گردید .

در همین حال بروز برخی موارد مشابه البته با کیفیت و چگونگی متفاوت با برخی دیگر از اصحاب رسانه استان در طول یک سال اخیر بر باور پذیر شدن این خبر نقش داشت .

بررسی اجمالی و تحلیل واکنش های طیف های مختلف سیاسی رسانه ای فعال در استان در خصوص این خبر و حواشی مربوط به آن بسیار جالب توجه است .

واکنش های معمولی به ماجرا

در رسانه هایی که از نظر دیدگاه یا سلیقه سیاسی ، نگاهی متفاوت با مجموعه حاکم بر استانداری گلستان داشتند پوشش این خبر با توجه با سابقه ذهنی قبلی از برخی موارد مشابه به عنوان یک مطلب انتقادی در مواجهه با یک خبرنگار انعکاس یافت .

در شبکه های اجتماعی و عمدتا از سوی کسانی که قبلا مواجهات مشابهی داشتند و یا از آن مواجهات مطلع بودند نیز با توجه به همان سابقه ذهنی این مساله تا حدودی قابل پذیرش و باور بود و گاها نکات و مواردی در همین حول و حوش مبادله گردید .

برخی رسانه های میانه رو از پوشش خبر اولیه اجتناب کردند و با تماس با روابط عمومی استانداری گلستان در انتظار اعلام موضع رسمی از سوی آن مجموعه ماندند .

واکنش های قابل تامل به ماجرا

در این میان واکنش سه گروه خاص که از قضا هر سه آنها به لحاظ ادعا و یا دیدگاه سیاسی همراه و همسوی دولت یازدهم محسوب می شوند بسیار قابل تامل است .

اولین گروه ، مجموعه ای از چند سایت از قبل یا اخیرا فعال شده با گرایش افراطی اصلاح طلبی هستند که در کمال تعجب به پوشش گسترده این خبر پرداختند و حتی با ذوق زدگی خاصی به مسائل پیرامونی و موارد تکمیلی در این زمینه دامن زدند که مروری اجمالی بر رفتار دست اندرکاران این سایت ها ، حکایت از نوعی انتقام گیری از استانداری گلستان به دلیل ناکامی در کسب پست و جایگاه های دلخواه در حوزه مدیریت سیاسی استان و یا برخی شهرستان ها داشت .

رفتارهای عجیب برخی از افراد در این گروه که گاها از سوی دوستان نزدیک به خودشان هم مورد انتقاد جدی است بسیار قابل توجه است و تا زمانی که احتمال تصرف قلمروی در حوزه سیاست و مدیریت را می دادند کاملا همراه و همنوا بوده و پس از شکستن کوزه رویاها به مخالف و منتقدی سر سخت مبدل شده اند .

دومین گروه ، مجموعه ای تحت عنوان انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان بود که هیئت مدیره جدید آن طی انتخاباتی نیمه فرمایشی در 14 اسفند ماه 93 انتخاب شدند و ذیل نظر یکی از معاونت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان فعالیت می کند ، این انجمن در ساعات اولیه پس از انتشار خبر مذکور در اقدامی شتابزده و نسنجیده به صدور بیانیه ای در این زمینه پرداخت .

سرعت و چگونگی تدوین و انتشار و مطالعه بیانیه مغرضانه انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان خود به خوبی نشان دهنده ماهیت ، عقبه و اهداف تهیه و انتشار دهندگان آن است که در جای خود محل تامل و بحث دقیق و مستقل است که در این مجال نمی گنجد .

سومین گروه ، مجموعه ای از کاندیداهای مدعی احراز مسئولیت مدیر کلی روابط عمومی استانداری گلستان و یا به نوعی رقبای علی یازرلو در کسب این عنوان بودند که بلافاصله پس از انتشار این مطلب به طرح مباحث هدفمند و جهت دار در مجموعه های مختلف به شکل های گوناگون پرداختند و به نوعی دنبال تخریب شدید مدیر کل کنونی و بیشتر اثبات صلاحیت خود بودند و حتی در محافلی خصوصی تر از رسیدن این مطلب به وزارت کشور و احتمال حذف زودهنگام علی یازرلو خبر می دادند و عن قریب به دنبال معرفی گزینه های مدیر کلی جدید برای روابط عمومی استانداری گلستان بودند .

طرف دیگر ماجرا / مستندی غیر قابل انکار

پس از انتشار این خبر ، تحلیل و تفسیرها پیرامونی ، صدور بیانیه انجمن صنفی و ... ، علی الحساب توپ این مواجهه در زمین مدیر کل روابط عمومی استانداری قرار داشت تا با واکنش و یا پاسخگویی در این زمینه ، وارد شفاف سازی معرکه صورت گرفته شود .

اما تماس های تلفنی و دیدارهای حضوری افراد مختلف با مجموعه روابط عمومی استانداری گلستان ، حکایت از وجود فیلمی از صحنه مواجهه داشت که حاوی تفسیری متفاوت از آن بود و تا حدود زیادی کفه را به نفع علی یازرلو سنگین می کرد .

دعوتی که از سوی روابط عمومی استانداری گلستان از افراد و مجموعه های مختلف برای دیدن فیلم مورد نظر برای پی بردن به واقعیت و چگونگی ماجرا صورت گرفت نیز نشانه برخورد صحیح و سنجیده مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان در این قضیه داشت .

وضوح و شفافیت فیلم موجود از صحنه مواجهه به خوبی از نادرست بودن بخش زیادی از آنچه که تحت عنوان اظهارات آن خبرنگار در رسانه ها منتشر گردیده بود ، گواهی می داد و اینکه در این ماجرا در حق مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان اجحاف صورت گرفته است .

اگرچه وجود و طرح برخی اختلاف نظرات بین خبرنگار مورد نظر و علی یازرلو در خصوص چگونگی پوشش اخبار مربوط به جلسات شورای فرهنگ عمومی استان گلستان قبل از این مواجهه نادرست ، محل گفتگو و بحث بوده است ولی شدت برخورد آن خبرنگار در این ماجرا به نظر فراتر از مباحثه صورت گرفته در آن صحنه به نظر می رسد .

قابل توجه همه طرف ها

در اینجا منصفانه و منطقی آن است که هر یک از افراد و مجموعه هایی که به هر شکلی در این مواجهه نقش داشته اند و یا بدان پرداخته اند ، همه ابعاد و جوانب آن را بررسی و ملاحظه کنند تا گفتار و رفتار آنان به صواب نزدیکتر باشد و با انجام برخورد یا اقدام مناسب در این زمینه ، روند ایجاد تعادل و آرامش را در پیش بگیرند که در این میان ، این پایگاه خبری تحلیلی به سهم خود بابت آن بخش از بروز اجحافی که در حق مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان از سوی این رسانه صورت گرفته است عذرخواهی می نماید .

در پایان ، از مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان انتظار می رود که با سعه صدر و ظرفیت بسیار بیشتر و بالاتری به فعالیت ، همکاری و ارتباط با خانواده بزرگ همکاران خود در رسانه های مختلف فعال در استان بپردازد تا توان و پتانسیل همه این رسانه ها در راستای کمک به توسعه استان ، حل مشکلات و خدمت بیشتر و بهتر به مردم عزیز گلستان قرار گیرد .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

بازدید کننده

از مسولان سایت تقاضا می شود برای آگاهی هر چه بهتر و همچنین رعایت اصول حرفه ای اطلاع رسانی و بویژه احترام به مخاطبان خود فیلم مورد نظر را هم منتشر نمایند.

0
0
پاسخ
1394-02-24 21:19
مطلع

علی یازرلو از مدیران با استعداد و پر تکاپوی استانداری استو به یقین نیروی توانمند و ارزشی را چشم دیدن نیستبنظرم این موضوع نه تنها چیزی از این مدیرکل کم نکردبلکه به محبوبیت ایشان افزودبرا این مدیر آرزوی موفقیت دارم

0
0
پاسخ
1394-02-24 21:31
آشنا

بازهم بوی گوشت می آید و ...

0
0
پاسخ
1394-02-24 21:33
منصف باشیم

احسنت بر این شجاعت و حق پذیری گلستان ما .این مطلب نشان داد در روند فعالیت خود متعصب و مغرض نیستید و این بر اعتماد مخاطبین به شما می افزاید .ضمن اینکه به همه جریانات پیرامونی این مساله اشراف داشتید .موفق باشید

0
0
پاسخ
1394-02-24 21:48
خبرنگار

بنده فیلم و امروز دیدمخبرنگار مورد نظر توهین و ... و در یک جا حمله بدی به علی یازرلو کردانتشار این فیلم درست نیستچرا اینکه شان این مدیرکل و استانداری با نمایش حرکات و الفاظ زشت این خبرنگار زیر سوال خواهد رفت .

0
0
پاسخ
1394-02-24 21:54
ساوری

مطلب خیلی سر بسته نوشته شده است ، بهتر بود به روشنی به معرفی گروه ها و افراد مورد اشاره پرداخته می شد تا مخاطبین دریافت دقیق تری از آن داشته باشند .مثلا اینکه کدام تازه به دوران رسیده ای به دنبال تصرف قلمروی در حوزه سیاست و مدیریت بوده است ؟ همونی که البته دوستان نزدیکش ، دکتر صدایش می کنند !!!

0
0
پاسخ
1394-02-25 07:17
حقیقت جو

پیشنهاد من اینه است که : همه رقبا ، مخالفین و منتقدین و حتی خبرنگار مورد نظر و حتی برخی افراد پشت سر وی ، فیلم موجود را به عنوان یک مدرک برای اثبات حقیقت مشاهده کنند و اون وقت هر چه برداشت کردند باشد بین خودشون و خدای خودشون .

0
0
پاسخ
1394-02-25 07:26
بیشتر آشنا

آشنایی که بوی گوشت به مشامش رسیده ، بهتر است کار پاکان را قیاس از خود نگیرد .گلستان ما اگر به دنبال گوشت ، کارت هدیه و ... بود اصل مطلب را در حمایت از اون خبرنگار و جامعه خبری و انتقاد شدید به استانداری گلستان نمی زد .ولی وقتی برایش روشن شد که اظهارات اون خبرنگار درست نیست به اصلاح کارش پرداخت .بالاخره بعضی ها وجدان دارند و خدایی هم هست .شما نیز بهتر است بینی ات را مسواک بزنی تا بوی داغ کردن الاغ را با پختن کباب اشتباه نگیری !!!

0
0
پاسخ
1394-02-25 07:33
عکاس شاهد ماجرا

سلام بر همه دوستانمن به عنوان کسی که از نزدیک شاهد اون ماجرای ناشایست بودم و پس از اون هم ، همه اخبار و مطالب رو در سایتها و شبکه های اجتماعی دنبال می کردم ، صحت و درستی این نوشته را تایید می کنم و به گلستان ما هم تبریک میگم از 2 جهت :1. انتشار مطلب اولیه در حمایت از خبرنگار مورد نظر و بفیه خبرنگاران .2. دنبال کردن ماجرا تا کشف حقیقت و تهیه و انتشار شجاعانه همین مطلب . در هر دو موضوع ، جانب حمایت از طرف ذیحق را گرفت .باز هم تبریک

0
0
پاسخ
1394-02-25 07:40
مجید

اگه روابط عمومی همون اول فیلم رو می کرد کار به اینجاها نمی کشید .الان هم دیر نشده برای اثبات خیلی چیزها بهتره این فیلم منتشر بشه تا دست برخی افراد پشت پرده این موضوع رو بشه .فیلم باید منتشر بشه .

0
0
پاسخ
1394-02-25 07:43
شاهد عینی 1

البته که منتظر چنین عکس العملی از یازرلو بودیم . این فیلم کاملا در بعد از بحث اولیه بوده .بعد از توهین یازرلو و تهدیدی آن خبرنگار که همه این رخدادها را به رسانه‎ها میکشم تازه یازرلو فهمید چه گافی داده ، اونوقت به قادری گفت دوربینش را آماده کند ، بعد از اون فحش و تحریکی مجددی که به آن خبرنگار کرد ، آن خبرنگار با عصبانیت به طرفش حمله کرد و جواب فحشش را داد ، از اینجا دیگه یازرلو در حال فیلم گرفتن و فیلم بازی کردن بود و ....دو نکته:- چرا هر نکته اثبات نشده‎ای را می‎زنید؟ آیا نه این است که همه فهمیدند برای تخریب طرف مقابلش باید از این رسانه استفاده کنند؟- دوما کاملا به وضوح کارت‎های هدیه یازرلو در پشت این بیانیه تنظیم شده از سوی روابط عمومی استانداری روشن است.بخش اول

0
0
پاسخ
1394-02-25 08:50
شاهد عینی 2

- تمام کامنت این بیانیه روابط عمومی، از سوی کارکنان روابط عمومی استانداری تهیه و تنظیم شده چون شهامت و مردانگی در چاپ کامنتهای بی‎شماری و این کامنت مخالف را ندارید، چون پول میگیرد و مطلب میزند. - اگر پول نگرفته باشید با درج این کامنت مشخص میشود چون تمام کامنتهای قبلی در تعریف و مظلوم نمایی یازرلو بوده است.-

0
0
پاسخ
1394-02-25 08:52
مجید

بنا بر اظهارات شاهد عینی 1 و 2 ، احتمالا کاسه ای زیر نیم کاسه است !!!

0
0
پاسخ
1394-02-25 11:09
شاهد عینی بی اطلاع

معلومه که این شاهد عینی فیلم و ندیدهو اصلا شاهد نبودهچرا که کلا اگه یازرلو دانسته فیلم می‌گرفتکه میتونست سناریو بهتری بنویسه2 اینکه اصلا چه موضوع مهمه که بخواد فیلم بسازهبرادر ندانسته سوتی نده

0
0
پاسخ
1394-02-25 12:09
شاهد عینی تر 1

مگه چه اشکالی داره :در ابتدا حسب اعتماد به خبرنگار مورد نظر ، وجود برخی موارد مشابه از قبل و برخی قرائن دیگر و در حمایت از خانواده خبرنگاران استان ، مطلبی زده شده ولی پس از کشف حقیقت نسبت به اصلاح آن اقدام گردیده است .هم اقدام اولیه در اعتماد و حمایت از همکاران ارزشمند بوده و هم اقدام ثانویه در کنکاش برای رسیدن به حقیقت و اصلاح اقدام اولیه .اتفاقا این مساله سبب اعتماد بهتر و بیشتر به یک رسانه است که اطلاع رسانی می کند و اگر اشکال و یا ایرادی وجود داشته باشد نسبت به رفع آن اقدام می نماید .علی ایحال با این حرفها از ارزش های والای یک رسانه مردمی کاسته نمی شود .

0
0
پاسخ
1394-02-25 12:10
قادر

یازرلو روحشم خبر نداشت که فیلم تهیه شده است از این موضوعو خواست الهی بود که یهو فیلم گرفته بشهاگر ساختگی بود حداقل نزدیکتر میرفت و صدا و تصویر بهتری ضبط ، تا بهتر مشخص میشدبنده حضور داشتم اگر دانسته انجام میشددوربین فیلمبرداری همراه بود و با اون ضبط میشد نه با دوربین عکاسی

0
0
پاسخ
1394-02-25 12:14
اصلاح طلب

منطقیه که گلستان ما از یازرلو اصولگرا حمایت کنهآیا اگه یازرلو صدا سیما ای نبود بازم این کارو می کرد ؟؟؟

0
0
پاسخ
1394-02-25 12:16
شاهد عینی تر 2

به نظر من همان گونه که گلستان ما در طول فعالیت و در نقد عملکرد 3 ساله خودش به خوبی نشان داد ، اهل معامله و زد و بند و ... نیست .اگه بنا بر معامله بود که این همه انتقاد از مجموعه استانداری گلستان در این مدت صورت نمی گرفت .اگرچه اگر چشم بینایی باشد ، انتشار مطلب اولیه در این زمینه هم موید همین مطلب است .ولی انتشار مطلب دوم بجای اینکه ناشی از معامله باشد ، بیشتر به داشتن روحیه حق جویی و حقیقت پذیری اشاره دارد .سماجت و لجاجت و تعصب بر یک اشتباه کار قوم عجوج و مجوج است نه اهل فضل و تقوا .فاعتبروا یا اولو الابصار .

0
0
پاسخ
1394-02-25 12:18
پاسخ به مجید

آقای مجیدشاهد عینی به نظرم خود خبرنگار است که دستش رو شده و به در و دیوار میزند

0
0
پاسخ
1394-02-25 12:19
قدیمی

سلامفارغ از موضوع پیش آمده ، به نظرم لازم است تا آقای یازرلو در چگونگی مناسبات و برخوردهای خود با خبرنگاران ، روابط عمومی ها و ... دقت بیشتری به خرج دهد .به هر حال ایشان دارای مسئولیت هستند و اقتضاء جایگاه ایشان بذل سعه صدر و اخلاقی شایسته تر است .البته حسن خلق و صداقت در رفتار و گفتار برای یکایک مردم در هر کجایی که باشند کارگشا و زیر بناست .

0
0
پاسخ
1394-02-25 12:27
عادل

یک پیشنهاد منصفانه :به نظر من ده ها خبرنگاری که اون روز در مراسم افتتاحیه حضور داشتند و از نزدیک این ماجرا به چشم دیده و به گوش شنیده اند بهترین منبع برای تشخیص اصل و حقیقت ماجرا به عنوان شاهد هستند .اگرچه اظهارات جسته و گریخته آنان بر درست بودن محتوای فیلم موجود و مطلب اخیر گلستان ما دارد .انشاالله خداوند قدرت تشخیص و توان پذیرش حق و حقیقت را به همگان مرحمت بفرماید .

0
0
پاسخ
1394-02-25 12:33
رحمان

بابا مگه چه اتفاق خارق العاده ای افتاده که این همه کش می دید و حساسیت ایجاد می کنید؟ هر چی بود تمام شد و رفت. صلوات بفرستید و ختمش کنید.

0
0
پاسخ
1394-02-25 17:19
احسان

بیچاره خبرنگارها. هر جا که باشند، مظلومند.

0
0
پاسخ
1394-02-25 17:20
همکار رسانه ای

صرف نظر از صحت و سقم ادعاهای بیانیه جناب یازرلو که گلستان ما به نیابت از او آن را منتشر کرده ، اصل ماجرا که دفاع یک خبرنگار از حق ، حیثیت و شرافت کاری خودش اتفاق افتاده خیلی مهم است. چون در جامعه ما نه تنها میدیران رسانه ها از خبرنگاران دفاع نمی کنند، بلکه مدیران هم با اطلاع از این جفا و ظلم، خودشان نیز در صف تهدیدکنندگان و ظالمان به خبرنگاران و اهالی رسانه قرار گرفته اند.

0
0
پاسخ
1394-02-25 17:33
بازدید کننده

هر چه بگندد نمکش می زنند، وای از آن روز که بگندد نمکدر شان مدیر نیست ک فیلم منتشر شود! مدیری داریم که تهدید میکند ! و سایتی که مطلب خود را در کمتر از24 ساعت حذف می کند. مضاف بر اینکه تنها سایتی که در میان انبوه خبرهای مهم استان ، شیر برنج خوردن و جلسات ایشان را پوشش می دهد..کسی مدیر کل شدن یک دیپلمه را برنمی تابد.ان هم با تکیه بر رانت و رشوه و فامیل بازی..ایشان با همین مولفه ها حتی کارشناسی سینما خودرا معرفی کرده بودند

0
0
پاسخ
1394-02-26 03:26
قادر

حداقل انجمن صنفی شهامت دفاع از خبرنگاران را با صدور بیانیه اش نشان داداگرچه گفته می شود دبیر انجمن به شدت برای پس گرفتن بیانیه در فشار قرار گرفته ولی می گوییم مقاومت کن و ازحقوق واقعی خبرنگاران دفاع کنید.

0
0
پاسخ
1394-02-26 13:55
عضو انجمن

دردآور است ......وقتی خبری توسط گلستان ما منتشر می شود و انجمن صنفی واکنش نشان می دهد، این بیانیه از سوی گلستان ما منتشر نمی شود و دردآورتر است ........انجمن برای دفاع از خبرنگار خبرگزاری فارس بیانیه صادر کرد و این خبرگزاری حتی به صدور بیانیه هم اشاره نکرد چه برسه به اینکه متن آن را منتشر کنه ؟!!

0
0
پاسخ
1394-02-26 13:58
احسنت به یازرلو

احسنت به یازرلو که اینقد مهمه و فیلم دیدم نگاهم نسبت یازرلو عوض شد .و متاسفم برای اون خبرنگار .. .

0
0
پاسخ
1394-02-26 19:35
آشنا

آقای عضو انجمنچند نکته درد اور :1. شما چرا زودتر از گلستان ما خبردار نشدید .2. شما چرا با آن سرعت و بدون تحقیق بیانیه صادر کردید ( سرعت در انتشار "خبر" اشکال ندارد ولی سرعت در انتشار "بیانیه" محل تامل است )3. شما بیانیه را در حمایت از خبرنگار دادید یا در اه کینه جویی و تسویه حساب با مدیر کل روابط عمومی استانداری .4. شما اگر شهامت دارید ، افراد پشت پرده صدور این بیانیه را معرفی کنید .5. شما دلتان بحال خبرنگار خبرگزاری فارس سوخت یا اینکه خواستید به این بهانه و بصورن نپخته ، خودی نشان بدهید .6. توجه داشته باشید : دستهای شما برای جامعه خبری استان رو شده است .7. چرا بعد از دیدن فیلم ، شهامت اذعان به اشتباه بزرگ خود را نداشتید یا بازهم همان دستان پشت پرده نگذاشتند .8. گلستان ما در حمایت از خبرنگار و با فرض صحت اظهارات وی در راستای حمایت خبرنگاران مطلب زد ولی وقتی معکوس بودن روال ماجرا را دید مطلب اصلاحی زد ولی شما با کینه جویی بیانیه دادید و بلاهت اصلاح نکردید .9. این انجمن ابزار و آلت دست چند عنصر وا رفته سیاسی و دور مانده از عرصه فرهنگ شده است .10. امیدوارم دلسوزانی به داد این انجمن برسند وگرنه راه به ترکستان می برد .به امید دیدار

0
0
پاسخ
1394-02-27 03:48
غلامعلی

چقدرجالب حتما ماهم مجبوریم فقط به همین فیلمی که خود ایشون به نمایش میذاره اعتمادکنیم

0
0
پاسخ
1394-02-27 09:07
قوانلو

نه بعنوان یک فامیلاما یازرلو وجدانا خوب عمل کردهخدا قوت

0
0
پاسخ
1394-02-27 10:56
فرمانداری

شوخ بودن یازرلو و رک بودنش گاهی کار دست خودش میدهالبته تو این موضوع مطمئنم ایشان با دغدغه و از سردلسوزی برخورد کرد و این نشان از وفاداری با استاندارش استبنظرم آقای یازرلو با قدرت بیشتری می تواند پیش برودو در کارش بیش از پیش موفق باشد

0
0
پاسخ
1394-02-27 10:59
روابط

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان از برگزاری پنجمین همایش روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان در 7 خردادماه سال جاری خبر داد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، علی یازرلو در گفتگو با این پایگاه خبری افزود: این همایش مطابق سالهای قبل و به مناسبت 27 اردیبهشت و روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با حضور روابط عمومی دستگاههای اجرایی، نهادها، سازمانها، شهرداریها، بانکها و دانشگاههای استان برگزار خواهد شد.وی با بیان اینکه این همایش به صورت کارگاه آموزشی یکروزه می باشد، خاطرنشان کرد: تعدادی از اساتید برجسته کشوری و مقامات استانی در این همایش حضور خواهند داشت.مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان تصریح کرد: این همایش با هماهنگی و همکاری شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار می شود.اطلاعات تکمیلی در اخبار آتی اعلام خواهد شد.

0
0
پاسخ
1394-02-27 11:18
روابط

علی یازرلو مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی صادر کرد.درمتن این پیام آمده است :همواره قرون و اعصار با عنوانی، برجسته و شناخته می شوند و عصر حاضر به گواه نشانه ها و علامت ها قرن ارتباطات نام گرفته است واهمیت ارتباطات و روابط عمومی در دنیا به گونه ای است که یک روز در عرصه بین المللی به این امر اختصاص یافته است.

0
0
پاسخ
1394-02-27 11:19
آشنا

یکی از مسائلی که باعث شده یازرلو مخالف داشته باشه اینه که یازرلو تو مدت این یکسال دست خیلی هارو رو کرده و پته خیلی ها رو برده رو هواو همونا واسشون چوب لای چرخ شدنمثل برخی از دوستا ن در ارشادبسیاری از مدیران و کارمندان استانداریفرمانداری پسماند واحد روستایی و ...ادارات دیگرکه چون یازرلو دست این افراد و رو کرده همونا دارن باش چاله درست میکنن

0
0
پاسخ
1394-02-27 20:16
رضا رمضان پور

آقای یازرلو از مدیران روابط عمومی موفق در استان است و به جرات می تونم بگم که تا به امروز چنین مدیری با این روابط عمومی قوی ندیده بودم. خدایی ! کدوم تون تا امروز فردی به این افتادگی و متواضع و با روابط عمومی بالا دیده بودید. شماها که از آقای یازرلو ایراد می گیرید لیاقت تون همون آقای ناصری از مدیران سابق روابط عمومی قبلی استانداری بود. به خبرنگاران بگین اگه خیلی به دنبال احقاق حق شون هستند برن بیمه شونو پیگیری کنند. بیمه ای که بعد از گذشت بیش از 10 سال بدون هیچ دلیل قانع کننده ای قطع شده و حتی به خبرنگاران بیمه بیکاری هم تعلق نمی گیرد!! خدایی برین دنبال احقاق حقوق خودتون. نمی خواد نگران دیگران باشین.

0
0
پاسخ
1394-02-28 17:43
رضا رمضان پور

در جواب " بازدید کننده " بگویم: آقای یا خانم محترم! می شه بگی مدرک تحصیلی خودت چیه که این قدر مدرک ، مدرک می کنی؟!مگر مدرک تحصیلی نشانه شخصیت و فرهنگ آدم هاست؟!می شه بگی پدر و مادرت چه مدرک تحصیلی دارند؟!خجالت بکشین ! کاچه بازی را بذارین کنار! این حرفا کار کسایی است که هیچ چیز منفی در آقای یازرلو نمی بینند و صرفا گیر دادن به مدرک تحصیلی. آخه عزیزم با این دانشگاه هایی که مثل قارچ هر روز دارن سبز می شن مدرک گرفتن هم کاری داره که شما کلید کردین به مدرک آقای یازرلو؟آقای یازرلو با هر مدرک تحصیلی که باشد مهم این است که در جایگاهش به خوبی نقش آفرینی می کند و ایشان نشان دادن که مدرک تحصیلی صرفا در موفقیت آدم ها تاثیری ندارد. ایشان اگرچه دیپلمه هستند اما صد تا لیسانسه و فوق لیسانس را توی جیب شان می ذارن. ولی واقعا دلم می خواد بدون این که این پیام را گذاشته خودش مدرک تحصیلی اش چیه؟!چون با هر مدرک تحصیلی که باشه یه آدم ضعیف النفس است. آقای یازرلو! برادر عزیز!برایت آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

0
0
پاسخ
1394-02-28 17:49
بازدید کننده

بنده کارشناسی ارشد دارم از همین دانشگاه هایی که مثل قارچ دارن سبز میشن و مشکل اینه آقای یازرلو از همین دانشگاه ها هم مدرک ندارن !! واقعا ندارن!! ندارن ک هیچ با همین فشار سیاسی و رانت !! خودشون رو کارشناسی سینما معرفی کردن ( هنوز تو متن و سند خیلی از خبرگزاری ها موجود ) و حتی به دنیال مدرک با همین فشار از همین دانشگاه های ک مثل قارچ سبز میشن بودن که گویا موفق نشدن.کسی مدیر کلی یک دیپلمه را برنمی تابد و اگر شما هم مدرک داشتید الان آقای یارزلو رو یک فرد موفق!! و کاربلد نمی دونستید و پرداختن حق الزحمه یک نرم افزار اندرویدی و چند کارت هدیه را کاردانی و موفقیت نمیدونستید. ایشان حتی در سازمان صداو سیما هم ... فنی بودن گویا !! متن حکمشون قابل پیگیری و مشاهده است.متن کامنت شما خود نشانه شخصیت و فرهنگ تان و البته بی مدرکی تان می باشد..ضعیف النفس و جیره خوری بماند..اگر مدیریت به این کاچه بازی ها بود تمام دیپلمه های ایران شرایط مدیر کلی را داشتند !!!!!!

0
0
پاسخ
1394-02-28 22:02
خبرنگار

آقای رمضان پور یا فامیلت ... یا ...در هر صورت هر کی باشی نون خور علی یازرلو هستیبنده خدا حتی خودشو نمی تونه مدیریت کنه چه برسه به روابط عمومی استانداری...مدرک علی یازرلو در هر صورت اشکال داره و شأن استانداری رو پایین می آره

0
0
پاسخ
1394-02-29 07:36
خبرنگار

اوه اوه آقای یازرلو تازه به قرائن و شواهد رسیدن که قرن حاضر قرن ارتباطاته یا رفته اینترنت جستجو کرده نظریه مک لوهان رو کپی کرده توی متن پیامش

0
0
پاسخ
1394-02-29 07:38
خبرنگار

خوبه گفتی فامیل...لو و لو

0
0
پاسخ
1394-02-29 07:38
البرزی

خسته نباشی میگم به چند لو :حسن و حسین صادقلو ، علی یازرلو ، حسینعلی قوانلواز لوهایی که به حق منتصب شده اندخدا قوت

0
0
پاسخ
1394-02-29 08:10
الهه

می بینم که مخالفا کنار کشیدن!!چی شد؟!کجان اون کسایی که ناآکاهانه و ناعادلانه قضاوت کردن؟؟!!کجان اونایی که در حق آقای یازرلو اجحاف کردن؟!عالم محضر خداست!تمامی کسایی که قصد تخریب آقای یازرلو را داشتن می بایست روزی در محضر خداوند پاسخگو باشند. من همین جا از آقای یازرلو بخاطر این اتهامات عذرخواهی می کنم.

0
0
پاسخ
1394-03-01 18:49
سحر

با نظر رضا رمضان پور موافقم. تجربه نشان داده که همینه که ادعای مدرک می کنن هیچی بارشون نیست. آقای محترم تو که دو، دو تا نمی دونی چند تا می شه چی هی مدرک مدرک می کنی؟!آخه عزیز من! الان مدرک گرفتن هم کاری دارد؟! که تو قصه اش رو خوردی؟!آقای یازرلو جان هرکس دوست داری برو یه مدرک بگیر تا پوزه این آدم های تازه به دوران رسیده را به خاک بمالی. احتمالی یکی از کاندیداهای مدیریت روابط عمومی استاندرای بوده که ول کن مدرک تحصیلی نیست!!!

0
0
پاسخ
1394-03-01 18:52
سعید

از سایت گلستان ما تشکر میکنم که وظیفه خود را بخوبی به انجام میرساند و اینچنین قرص و محکم از ولی نعمت خود دفاع می کند و در جواب اون دوست مون که می گوید بوی گوشت به مشام می رسد باید بگویم گلستان ما همیشه هر کجا که گوشت باشد حضور پررنگ دارد

0
0
پاسخ
1394-03-03 14:56

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.