1399-09-27 17:21
672
0
72130

ارائه خدمات اشتغالزایی برای خانواده های شهدا و ایثارگران

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای کلاله و مراوه تپه از ارائه خدمات گسترده ایجاد اشتغال برای اعضای خانواده شهید و ایثارگران منطقه خبر داد.

به گزارش گلستان ما، ثاراله پورحسینی، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای کلاله و مراوه تپه از ارائه خدمات گسترده ایجاد اشتغال برای اعضای خانواده شهید و ایثارگران منطقه خبر داد.

پورحسینی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: به تازگی در نشستی که با رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری کلاله داشتیم، موضوع ارائه خدمات در خصوص اشتغال خانواده های شهید و ایثارگر منطقه مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد که همه اعضای گروه هدف در خانواده شاهد و ایثارگر می توانند از تسهیلات بانکی اداره میراث فرهنگی و گردشگری بهره مند شوند.

پورحسینی اضافه کرد: کسانیکه در صنایع دستی مهارت دارند می توانند با مجوز خود از تسهیلات ویژه استفاده کنند همچنین کسانیکه علاقه به صنایع دستی دارند هم می توانند با دوره دیدن درفنی و حرفه ای مجوز بگیرند و از تسهیلات ویژه استفاده کنند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای کلاله و مراوه تپه گفت: کسانیکه از استطاعت و توانایی ساخت مجتمع فرهنگی تفریحی و سرگرمی و بوم گردی برخوردار هستند هم می توانند از تسهیلات ویژه در این زمینه برخوردار شوند.

خبرنگار: رضا جامی

انتهای پیام/

  • منبع خبر : راه اترک

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.