1396-02-22 16:26
2963
0
38915
اینبار از خانواده تهمتن:

کاندیدای شورای شهر کلاله انصراف داد + عکس

یکی از اعضای خانواده تهمتن که کاندیدای شورای شهر کلاله شده بود، از کاندیداتوری انصراف داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، از 3 نفر از اعضای خانواده تهمتن که برای شورای شهر کلاله کاندیدا شده بودند، حسن تهمتن بصورت رسمی از انتخابات شورای شهر کلاله کنارگیری کرد.

hasantahmtan

وی در بیانیه ارسال شده خود اورده است:

بِسمِ اَللهِ اَلرَحمَنِ اَلرَحیم

«وَاَمرُهُم شُوری بَینَهُم»

حمد و سپاس آن هستی بخش را سزاست که نعمت شیرین «انتخاب» و لذت عزیز «آزادی» را به انسان آگاه ارزانی داشت و این دو گوهر گران را به نام «اسلام» مزیّن و بر گردن «جهمور» مردم سالاری دینی زینت بخشید.

همشهریان ارجمند،مردم شریف کلاله:

درود و سلام بر شما مردان،زنان،جوانان انتخابگر،آگاه و آزاد که پیرو صدیق خمینی(ره) کبیر و سرباز هوشیار مقام عظمای ولایتید.

مردم شریف :در طول زندگی و خدمت اداری ام همواره به سخن زیبای امام رضا(ع) پایبند بوده و هستم که «دوستی با مردم نیمی از عقل است».

اینجانب حسن تهمتن انصراف خود را از حضور در انتخابات شورای شهر اعلام میدارم ،این انصراف صرفا از باب اکرام و احترام به مردمی است که نسبت به این حقیر حُسن ظن داشته و اعتماد ورزیده اند.لازم میدانم از آحاد مردم شریف و آزاد شهرستان به ویژه طرفداران صدیق و صالحی که از هیچ گونه تلاشی دریغ نورزیدند و از ماه ها قبل اعلام آمادگی نموده اند کمال تشکر و قدردانی به عمل آورم و بر دستان یکایکشان بوسه می زنم و از خدای مهربان توفیق روزافزون برای آنان مسئلت می نمایم.

از فرماندار محترم شهرستان ،بخشدار محترم و تمامی عزیزانی که در هیات اجرائی و نظارت با احساس حضور در محضر حضرت سبحان نسبت به تایید صلاحیت افراد واجد شرایط و بنده اقدام نموده و بذل عنایت فرموده اند صمیمانه و صادقانه تقدیر و تشکر کرده و ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و برای تمامی دلسوزان و خادمین به مردم آرزوی توفیق و بهروزی دارم.

"می روم تا با گام‌هایی استوار و اراده‌ای آهنین برای دور ششم شورای شهر کلاله حضور یابم."

حسن تهمتن

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کلاله

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.