1396-02-14 16:58
2336
0
38588
معاون فرماندار بندرترکمن:

مانور برگزاری انتخابات به مدت دو هفته در بندرترکمن اجرا می شود/ساکنان روستا باید در روستای خود رای دهند

در راستای برگزاری انتخابات الکترونیکی شوراها، مانور برگزاری انتخابات به مدت دو هفته در 5 نقطه پرتردد شهری بندرترکمن در حال اجراست.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، سید صادق شیرنگی با اشاره به این خبر گفت: با توجه به اینکه بندرترکمن جزو 4 شهر استان است که انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی در آن برگزار می شود لذا از روز گذشته مانور برگزاری انتخابات در 5 نقطه پرتردد شهری آغاز شده و تا دو هفته ادامه دارد.

وی افزود: این مانور در نقاط پرتردد شهری از جمله دانشگاه پیام نور، چهارراه شهید کاسب،شهردای،اسکله و بیمارستان امام خمینی انجام می شود تا مردم با حضور در این نقاط با نحوه رای دادن الکترونیکی آشنا شوند.

معاون فرماندار بندرترکمن با اشاره به اینکه انتخابات الکترونیکی فقط در شهر بندرترکمن برگزار شده و شامل روستاهای شهرستان نمی باشد ادامه داد: در روز انتخابات، نقاط روستایی باید در روستای خود رای را به صندوق بیاندازند لذا با کسانی که به صورت کاروانی و مینی بوسی قصد رای دادن در بندرترکمن را داشته باشند به عنوان متخلف برخورد می شود.

شیرنگی اضافه کرد: در کمیته انتخابات تدابیر و تمهیدات لازم از سوی نیروی انتظامی در این خصوص پیش بینی شده است لذا ساکنان روستا باید در روستای خود رای دهند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یکی ازصحنه های مهم سیاسی هر کشور است بیان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری انتخابات در کشور ما سوری و نمایشی نیست و این حضور سرمایه گرانبهایی است.

شیرنگی تصریح کرد: با توجه به اینکه تمام ارکان نظام تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را دارند خود ماهیت و اهمیت این حماسه بزرگ را می رساند.

معاون فرماندار بندرترکمن با بیان اینکه در اکثر کشورهای دنیا انتخابات به صورت دموکراسی برگزار می شود و در برخی کشورها نگاه جهانی به آن می شود ایران را از جمله این کشورها دانست و اذعان داشت: دشمنان و معاندان نظام با توجه به میزان حضور مردم در مهمترین صحنه سیاسی کشور برنامه ریزی می کنند اما ملت بزرگ و ولایتمدار ایران از سال 58 تاکنون ثابت کرده که همواره برای دفاع از نظام و ارشهای آن آماده است.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره نیز مردم فهیم ایران با لبیک به ندای رهبرانقلاب با شور بیشتری نسبت به سالهای گذشته در صحنه حاضر شده و حماسه دیگری می آفرینند.

شیرنگی یادآور شد: بی شک مردم ایران با انتخاب کاندیدای اصلح،کرسی های مورد نظر را به افراد متعهد و متخصص سپرده و با مشارکت حداکثری در انتخابات موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.