1396-10-04 16:58
739
0
48269
عضو کمیسیون عمران مجلس:

مخالف افزایش قیمت حامل های انرژی هستم /چرا باید قیمت بنزین یک پرایدسوار با یک پورشه سوار یکی باشد؟

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص موضوع گران کردن بنزین توسط دولت گفت: بنده موافق گران کردن قیمت حامل های انرژی نیستم.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، چندی است که دولت لایحه بودجه سال آینده را به مجلس برده و مجلسیان سرگرم بررسی این لایحه هستند که یکی از مباحثی که در این لایحه واکنش های ویژه ای را به همراه داشت، موضوع گران کردن قیمت بنزین و گازوئیل توسط دولت است.

البته مطرح کردن موضوع گران کردن قیمت بنزین و گازوئیل، اگر چه هنوز در مجلس مورد بررسی هم قرار نگرفته ولی یکی از اثرات بد آن را بر روی سایر قیمتها گذاشته است.

قیمت مرغ، گوشت، تخم مرغ و... از جمله مواردی هستند که افزایش قیمت داشته و موجبات ناراحتی مردم را فراهم آورده است.

شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع گران کردن قیمت بنزین و گازوئیل به خبرنگار راه اترک گفت: بنده موافق گران کردن قیمت حاملهای انرژی نیستم.

غراوی گفت: چرا باید مردمی که توان مالی آنها متوسط رو به پایین است و توان سوار شدن خودرویی به جز پراید را ندارند همان اندازه پول بنزین بدهند که یک بالاشهری و مالک یک پورشه و... می دهد؟

کوسه غراوی ضمن بیان این مسئله که احتمالا دولت دلایل خاصی در این خصوص دارد، گفت: ما پیشنهادهای مختلفی مانند؛ منطقه ای کردن قیمت ها، اعیان و طبقه عامه مردم، وجود قیمتهای شناور و...  را در این خصوص ارائه کرده ایم و قطعا کمیسیون تلفیق در این زمینه ورود و این موضوع را بازنگری خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.