1396-10-09 17:06
1365
0
48513
نامه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان به وزیر جهاد کشاورزی؛

«حجتی» برای پاسخگویی به مطالبات مردم به گلستان بیاید

پیرو اعتراضات اخیر مردمی نسبت به مسائل معیشتی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان از وزیر کشاورزی جهت حضور در این استان دعوت کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ پیرو اعتراضات اخیر مردمی نسبت به مسائل معیشتی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان از وزیر کشاورزی جهت حضور در این استان دعوت کرد.

در این نامه آمده است:

باسمه تعالی

وزیر محترم جهاد کشاورزی

جناب آقای مهندس محمود حجتی

سلام علیکم

 با سلام و صلوات بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان؛ احتراما باستحضار می رساند؛ اساتید و دانشجویان، جزو قشر فرهیخته و علمی کشور هستند که بهره بردن از نظرات آنها می تواند راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی باشد و به مسئولین ارشد اقتصادی کشور برای برنامه ریزی و تدوین برنامه های شان کمک شایانی کند.

نیک مستحضرید؛ طیف گسترده ای از مردم از گرانی بسیاری از کالاهای اساسی گله مند هستند، و پس از صحبت های آقای جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور این نارضایتی خود را به خیابان ها کشانده اند. اما در این میان عده ای سودجو سعی در تغییر جهت مطالبات مردم و سوق دادن آنها به مخالفت با اصل نظام را دارند.

بوجود آمدن این فضای صمیمی و ارتباط نزدیک مسئولین و دانشجویان نیازمند حضور مسئولین در جمع دانشجویان در دانشگاه های کشور است تا بتوانند نظرات آنها را بشنوند و با همفکری یکدیگر بهترین تصمیم را برای مشکلات حوزه تخصصی خود بگیرند.

مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) نیز بر این موضوع تاکید داشته اند و همواره به مسئولین توصیه کرده اند در دانشگاه ها و بین عموم مردم حاضر شوند تا صحبت ها و نظرات آنهارا بشنوند.

به همین منظور شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان از جنابعالی به عنوان عالی ترین مقام وزارتخانه جهاد کشاورزی دعوت بعمل می آورد تا با حضور در یکی از دانشگاه های استان گلستان، که یکی از استانهای کشاورزی خیز کشور است با دانشجویان و اساتید استان به پرسش و پاسخ بنشینید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستانپیرو اعتراضات اخیر مردمی نسبت به مسائل معیشتی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان از وزیر کشاورزی جهت حضور در این استان دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.