1401-01-15 10:01
348
1
79369
معاون وزیر تعاون:

حدود ۱۴ میلیون ایرانی فاقد شغل شایسته هستند / جمعیت بیکار ما فقط بیکار نیستند ناامید هم هستند

معاون وزیر تعاون گفت: در حال حاضر در کشور جمعیتی قابل توجه وجود دارند که نه آموزش می‌بینند، نه دنبال کار هستند و نه اقدام خاصی انجام می‌دهند و به عبارتی نا امید هستند.

به گزارش گلستان ما، محمود کریمی بیرانوند سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در حال حاضر در کشور جمعیتی قابل توجه وجود دارند که نه آموزش می‌بینند، نه دنبال کار هستند و نه اقدام خاصی انجام می‌دهند و به عبارتی نا امید هستند.

وی تصریح کرد: جمعیت بیکار ما فقط بیکار نیستند بلکه ناامید از کار هستند و در حال حاضر حدود ۱۴ میلیون نفر در کشور فاقد شغل شایسته وجود دارد که بخشی از آن‌ها را افراد ناامید از کار شامل می‌شوند.

سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی در ادامه یادآور شد: بزرگترین برنامه ما در وزارت تعاون برای گروه فوق این است که با مجموعه اقداماتی که برای توسعه و رونق فضای کسب و کار کشور انجام می‌دهیم، خود به خود این افراد دارای انگیزه خواهند شد و به تدریج سعی می‌کنیم تعداد افراد فاقد شغل شایسته و آمار بیکاری آن‌ها را کاهش دهیم.

کریمی بیرانوند همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه بخشی از افراد ناامید از کار و داشتن شغلی مناسب را افراد تحصیل کرده دربرمی‌گیرند که فاقد مهارت هستند و با ملزم کردن به آموزش می‌توانیم انگیزه لازم را در آن‌ها به وجود آورده و این انگیزه را افزایش بدهیم .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.