1401-01-16 18:10
1521
0
79401
حاج آخوند میرابی امام جمعه اهل سنت قره‌تپه بندرترکمن:

حادثه حرم رضوی کار یک مسلمان نیست/ توطئه دشمن باید در نطفه خفه شود

حاج آخوند میرابی امام جمعه اهل سنت قره‌تپه بندرترکمن با محکومیت توطئه خائنانه صهیونیستی و تکفیری که امروز درحرم رضوی رخ داد، گفت: این حادثه کار یک مسلمان نبوده است، توطئه دشمن باید در نطفه خفه شود.

حاج آخوند عبدالجبار میرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما ضمن محکومیت توطئه خائنانه صهیونیستی و تکفیری که امروز درحرم رضوی رخ داد، گفت: این حادثه کار یک مسلمان نبوده است، توطئه دشمن باید در نطفه خفه شود.

وی با اشاره به اینکه فتنه دشمن باید در نطفه خفه شود، افزود: خدای مهربان ما را از نیستی به هستی آورد و انسانیت را به ما هدیه کرد و مسلمانی را برایمان لایق دانست.

امام جمعه اهل سنت قره‌تپه بندرترکمن با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) گفت: مسلمان واقعی کسی است که بقیه انسان ها از دست و زبان او در امان باشند.

حاج آخوند میرابی ادامه داد: متاسفانه امروز در حرم مطهر رضوی اتفاق بدی افتاد اینها کار مسلمان نمی تواند باشد بلکه اقدام صهیونیستی و امثال آنهاست.

وی بیان کرد: توطئه دشمن در نطفه خفه شود، ما هم به سهم خودمان این تحرکات غیرانسانی را محکوم کرده و از خداوند منان برای بازماندگان شهدا صبر جزیل مسئلت می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.