1400-10-13 11:07
958
0
77907
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

مکتب حاج قاسم برگرفته از ایمان و اخلاق است

حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: مکتب حاج قاسم برگرفته از ایمان و اخلاق است و باید بررسی کنیم که سردار سلیمانی با مردم چگونه برخورد می کند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی صبح امروز در آیین گرامیداشت علمداران بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در گرگان اظهار کرد: شهید سلیمانی ماندگار شد چرا که در قلب خود خلوص داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سردار سلیمانی تنها متعلق به ایران نیست و حتی در آمریکا هم سردار سلیمانی محبوبیت دارد.

حجت الاسلام آقاتهرانی بابیان اینکه به واسطه عالم گیر شدن مکتب سردار سلیمانی است که پلتفرم های خارجی تصاویر و محتواهای حاج قاسم سلیمانی را حذف می کنند، افزود: این خلوص نیت در آیت الله مصباح نیز به چشم می خورد.

وی بابیان اینکه باید اسلام را آنگونه که است به جوانان بشناسانیم، افزود: آیت الله مصباح می فرمودند که خدای متعال نعمت الهی زیادی به ما اطلاع کرده و بدانید بهترین نعمت خدا امروز برای ما مقام معظم رهبری است‌.

این مقام مسئول با بیان اینکه مقام معظم رهبری وجه وحدت کشور ما است، افزود: با درایت مقام معظم رهبری فلسطین نیز از دست رژیم صهیونیستی رها خواهد شد.

حجت الاسلام تهرانی گفت: مکتب حاج قاسم برگرفته از ایمان و اخلاق است و باید بررسی کنیم که سردار سلیمانی با مردم چگونه برخورد می کند.

وی افزود:  باید گفتمان را بین مذاهب را بیندازیم و اجازه ندهیم برخی افراد به تفرقه بین اقوام دامن بزنند و این مهم یکی از راهبردهای سردار سلیمانی بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.