1403-07-02 13:32
109
0
91495
رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان خبر داد:

به‌کارگیری ۱۰ اتوبوس مدرسه در گرگان

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان از به‌کارگیری ۱۰ اتوبوس مدرسه در گرگان برای جابه‌جایی دانش‌آموزان خبر داد.

 مهدی کمال‌غریبی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: برای بازگشایی مدارس ۱۰ اتوبوس مدرسه در نظر گرفته شده که از ابتدای شروع تحصیلی به دانش‌آموزان گرگانی ارائه خدمت می‌کند.
 رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان ادامه داد: اتوبوس مدارس بیشتر برای هسته اصلی مرکزی شهر به‌خصوص منطقه تختی در نظر گرفته شده است.
 کمال‌غریبی بیان کرد: همچنین هشت دستگاه اتوبوس نیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان قرار گرفته و به جابه‌جایی دانشجویان این دانشگاه کمک می‌کند.
 وی افزود: دو تا سه دستگاه اتوبوس نیز برای مدارس نمونه امام علی (ع) و صدرا بلوار آق‌قلا در نظر گرفته شده است و همچنین یک دستگاه اتوبوس نیز برای مدرسه شجره طیبه زیتون از انجیراب به مسکن مهر زیتون در نظر گرفتیم.
 رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان ابراز داشت: در کنار این اتوبوس مدارس نزدیک به ۷۰۰ سرویس مدرسه که از طریق سامانه سپند ساماندهی شدند برای جابه‌جایی دانش‌آموزان اقدام می‌کنند و همچنین با بهره‌گیری از پنج خودرو و ۱۰ بازرس و با همکاری پلیس راهور به سرویس مدارس غیرمجاز نیز نظارت داریم.
 کمال‌غریبی بیان کرد: این نظارت‌ها از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۹ و بعد ظهر ۱۱ تا ۱۴ و همچنین ۱۶ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.
 وی یادآور شد: همچنین سرویس رایگان برای مدرسه مهربانی با تأکید شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است.
 رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: نرخ مصوب سرویس مدارس نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش‌یافته است و یک میلیون و ۷۰ هزار تومان به‌ازای هر دانش‌آموز در ماه برای خودروهای سواری برای سرویس جمع و ون ۸۰۲ هزار تومان رفت‌وبرگشت در مسافت ۱۰ کیلومتر در نظر گرفته شده است و بیش‌تر از آن به‌ازای هر یک کیلومتر پنج درصد هزینه افزایش پیدا می‌کند .
 کمال‌غریبی بیان کرد: بر روی سرویس مجاز بارکد نصب شده و والدین از طریق بارکد روی شیشه مشخصات راننده و خودرو را می‌توانند مشاهده کنند.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.