1400-10-13 10:25
1219
0
77906
ارادت به سردار دلها کوچک و بزرگ نمی‌شناسد؛

تکثیر نذرهایی به نیت «قهرمان جبهه مقاومت» در گلستان+تصاویر  

ارادت به سردار دلها کوچک و بزرگ نمی‌شناسد، دو سال از فراغ قهرمان جبهه مقاومت گذشت و داغی که هر روز تازه تر می‌شود و مردم شهیدپرور گلستان به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی نذرهایی ادا می‌کنند. 

به گزارش گلستان ما، نذرهایی به نیت «قهرمان جبهه مقاومت» در گلستان تکثیر شد مردم به احترام شهید حاج قاسم سلیمانی نذرهای مختلفی کردند از نذر صلوات گرفته تا نذر خون و موکب‌هایی که به این بهانه برپا شد، عده ای در خانه هایشان غذای نذری پختند، برخی روضه های خانگی ترتیب دادند، دانش‌آموزان متوسطه اول مدرسه دخترانه زینب کبری هم با برپایی مراسم عزاداری و پخت شعله زرد به پویش نیت حاج قاسم پیوستند. 

مردم می‌دانند مکتب حاج قاسم ادامه راه مکتب سیدالشهداست برای همین همانطور که تاکنون مکتب حسینی را زنده نگه داشتند همان راه را برای مکتب سردار ادامه می‌دهند، تکرار و بیان آنچه اتفاق افتاد ضروریست از هر فرصت و روشی استفاده می‌کنند تا نام حاج قاسم زنده بماند. 

مدیرکل انتقال خون گلستان نیز از پویش «نذر خون به نیت حاج قاسم» خبر داد و گفت: این پویش به منظور تقویت ذخایر خونی در استان راه اندازی شده است داوطلبان اهدای خون به نیت سردار بزرگ اسلام و نجات جان بیماران در این پویش شرکت پررنگ داشته باشند. 

سید صادق بنی عقیل؛ اهدای خون را یک فرصت حیات بخش برشمرد و افزود: مراکز انتقال خون در سراسر استان گلستان آماده دریافت فرآورده های خونی است مردم از بابت رعایت دستورالعمل های بهداشتی نگرانی نداشته باشند، در استان با کمبود ذخایر خونیo ، -B و AB- مواجه هستیم. 

مردم گلستان جزو استانهایی بودند که سردار را از نزدیک ندیدند اما عشق و ارادت به ایشان در دل و جان تک تک مردم استان وجود دارد، اقشار مختلف مردم بعد از دوسال از فراغ سردار نام وی را با برگزاری پویشهای مختلف زنده تر از قبل نگه داشتند. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.