1403-03-11 07:58
534
0
90210
فیلم؛

آبشار لوه گالیکش پر آب شد

با بارش‌های باران و نزولات آسمانی، آبشار لوه شهرستان گالیکش نیز جان تازه گرفت و پر آب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»؛ آبشار لوه گالیکش که سال گذشته سخت‌ترین و بی‌آب‌ترین شرایط خود را گذراند؛ امسال به برکت بارش باران و نزولات آسمانی و لطف خداوند متعال، پر‌ ‌آب شده و جانی تازه گرفته است.

آبشار لوه، نگین تابناک شهرستان گالیکش در استان گلستان، یکی از شاهکارهای طبیعی این سرزمین است که چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌سازد. این جاذبه بی‌نظیر در حدود ۲۰ کیلومتری جنوب شرق گالیکش و در نزدیکی روستای آرام و دلنشین لوه قرار دارد. 

آبشار لوه با شکوه و جلال خود، دارای چندین طبقه است که حدود پنج طبقه را شامل می‌شود. هر طبقه این آبشار، جلوه‌ای ویژه و منحصر به فرد دارد و به طور متمایز به زیبایی طبیعت افزوده است. بلندترین طبقه این آبشار حدود ۱۵ متر ارتفاع دارد و آب را با صدای موسیقی دلنشین خود به پایین می‌ریزد، گویی که نقاشی‌ای زنده از هنرمند بزرگ طبیعت است.

آبشار لوه از دل جنگل‌های بکر و کهن هیرکانی می‌گذرد، جنگل‌هایی که با درختان بلند و سبز، گل‌های وحشی و گیاهان گوناگون، فضایی رویایی و مسحورکننده را پدید آورده‌اند. این محیط سرسبز و پر از حیات، تابلویی زنده از رنگ‌ها و زیبایی‌هاست که با هر نگاه، داستانی تازه از دل طبیعت را روایت می‌کند.

آب و هوای خنک و مرطوب منطقه در فصل بهار و تابستان، به ویژه در روزهای گرم سال، آبشار لوه را به مقصدی ایده‌آل برای گردشگران و طبیعت‌دوستان تبدیل کرده است. بویژه زمانی که نسیم ملایم از دل جنگل‌ها و آبشار برخاسته و بوی عطرآگین گل‌ها و گیاهان وحشی را با خود همراه می‌آورد، فضای دل‌انگیز و آرامش‌بخشی را ایجاد می‌کند که روح هر رهگذری را تازه و شاداب می‌سازد.

مسیر دسترسی به آبشار نیز خود ماجرایی از زیبایی و سحر طبیعت است. این مسیر از میان جنگل‌های زیبا و بکر عبور می‌کند و هر قدم در این راه، تجربه‌ای دلپذیر و فراموش‌نشدنی از پیوند انسان با طبیعت را به ارمغان می‌آورد. مسیرهایی که با پوشش گیاهی غنی و متنوع، صدای پرندگان و جریان آب، آرامش و لذتی وصف‌ناپذیر را به دل و جان انسان می‌نشانند.

آبشار لوه برای افرادی که به طبیعت‌گردی، کوهنوردی و عکاسی از مناظر طبیعی علاقه‌مند هستند، مقصدی بی‌مانند و ایده‌آل است. این مکان، جایی است که هر لحظه‌اش پر از زیبایی و شگفتی است و هر قاب عکسی که از آن به یادگار گرفته می‌شود، روایتگر داستانی از زیبایی و شکوه طبیعت خواهد بود. تجربه‌ای که تا همیشه در خاطر و دل هر بازدیدکننده‌ای باقی می‌ماند و به یادگار می‌ماند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.