1398-01-14 13:20
503
0
62323
رئیس سازمان آتش نشانی گرگان:

13 کفکش و موتور پمپ برای تخلیه آب آق قلا بکار گرفته شد

رئیس سازمان آتش نشانی گرگان گفت:  بوسیله یک  دستگاه پمپ 10 اینچی از مجموعه  آتش نشانی شهرداری گرگان و 13 کف کش و موتور پمپ در آق قلا به تخلیه آب کمک می کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی قره‌قاشی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به فعالیت آتش نشانان شهرداری گرگان، اظهار کرد: نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان ازهمان ساعات اولیه وقوع سیلاب تاکنون در آق قلا به کمک رسانی مشغول هستند.

وی افزود: درروزهای اول به دلیل حجم آب بسیار زیاد، اولویت نجات انسان ها بود که با دو فروند قایق درمحل حاضر شدیم وتلاش این بود خود شهروندان را به نقطه امن انتقال دهیم .

رئیس سازمان آتش نشانی گرگان تصریح کرد: شهروندان آق قلا در ابتدا نیازمند دارو بودندو نیروهای ما در روزهای نخست به انتقال دارو پرداختند.

قره‌قاشی بیان کرد: از روز چهارم به بعد کار تخلیه آب  را برعهده گرفتیم  و با یک  دستگاه پمپ 10 اینچی از مجموعه  آتش نشانی شهرداری گرگان و 13 کف کش و موتور پمپ در کنار آتش نشان های شهرداری تهران و مشهد  و بهشهر  در محل حاضر به تخلیه آب کمک کردیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این چند شرکت فنی و متخصص هم پای کار آمدند و همگی دست به دست هم کمک می کنیم  تا با تخلیه سریعتر آب از شهر آق قلا بپردازیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.