1399-10-21 14:05
1073
0
72572
در نشست خبری فرمانده انتظامی استان مطرح شد :

پیدا شدن سر نخ هایی از معین شریفی / کشف اسکلت 200 ساله در بندرگز/ افزایش 170 درصدی مزاحمت های مجازی

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت : در حوزه پلیس فتا شاهد کاهش ۷۳ درصدی برداشت های غیر مجاز هستیم ضمن اینکه در حوزه تهدیدها و‌مزاحمت های اینترنتی شاهد افزایش ۱۷۰ درصدی هستیم و این به دلیل فضای مجازی ولنگار و رها شده است‌.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار محمد فاضل دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان صبح امروز یکشنبه 21 دیماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : پلیس خود را خادم مردم می داند و حتی اگر تصادفی پیش بیاید یا فردی مریض باشد که ماشین نباشد ما او را به بیمارستان خواهیم برد و این یک وظیفه انسانی است.

سردار دادگر از برخورد سخت با اراذل و اوباش خبر داد و گفت : آن اوباشی که سینه سرگرد خطیری مرزبان ما را دریده و امثال او ، باید منتظر واکنش سخت پلیس باشند و امنیت مردم خط قرمز ماست .

وی تصریح کرد : ما با باندهای تبهکاری برخورد کردیم که رسانه ای کردن برخی از آنها به دلیل بررسی آنها در حال حاضر ، میسر نمی باشد ، اخیرا هم با گروهی برخورد کردیم که به نوامیس مردم تجاوز می کردند.

بخشی از آمارهای انتظامی 9 ماهه گذشته

دادگر گریزی هم به آمار 9 ماهه گذشته در حوزه انتظامی استان زد و گفت : در ۹ ماهه گذشته ۲۷۲۵۰۰ تماس با ۱۱۰ گرفته شد که به نسبت سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است ، همچنین ۷۴ درصد دستگیر شدگان در حوزه های مختلف افراد بیکار هستند.

وی ادامه داد : چند روز پیش اسکلتی در شهرستان بندرگز پیدا شد که طبق برآوردها متعلق به بیش از ۲۰۰ سال پیش است و معلوم نیست متعلق به کیست.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد : ۹ درصد افزایش در حوزه جرایم خرد و سرقت داریم که بخشی به دلیل تعطیل شدن کمپ های معتادین و رها شدن زندانیان در ایام‌کرونا می باشد .

سردار دادگر اضافه کرد :  190  نفر در جاده های استان طی ۹ ماه گذشته کشته شدند که به نسبت سال گذشته یعنی ۲۵۰ نفر حدود ۶۰ نفر کاهش داشته است  ، ضمن اینکه 4158 خودرو در در ۹ ماه گذشته پلاک گرفتند و ۹۵۰۰ گواهینامه جدید هم صادر شده است ، ۱۵۹ گواهینامه هم به دلیل گرفتن ۳۰ نمره منفی ضبط شد.

وی ادامه داد : طی نه ماهه گذشته ۱۹۷۸۸ تصادف فوتی و جرحی داشتیم که به نسبت سال گذشته ۲۱ درصد کاهش داشته است که کرونا و کاهش تردد هم در این آمار نقش داشت.

این مقام انتظامی یادآور شد : در حوزه پلیس فتا شاهد کاهش ۷۳ درصدی برداشت های غیر مجاز هستیم ضمن اینکه در حوزه تهدیدها و‌مزاحمت های اینترنتی شاهد افزایش ۱۷۰ درصدی هستیم و این به دلیل فضای مجازی ولنگار و رها شده است‌.

آخرین وضعیت معین شریفی

وی در باره آخرین وضعیت معین شریفی جوان مفقود شده در جنگل کردکوی گفت : پرونده معین شریفی توان زیادی از نیروهای ما را گرفته و زبده ترین نیروها و کارآگاهان ما را به خدمت گرفیتم و پیچیدگی های خاصی دارد البته ما به سر نخ هایی رسیدیم و در حال بررسی هستیم .

سرهنگ مروتی رئیس پلیس آگاهی استان گلستان نیز از پیچیدگی این پرونده خبر داد و گفت : ابعاد شخصیتی این فرد باعث شد تا ما تمامی راهکارهای لازم را برای رسیدن به وی انجام دهیم اما هنوز پیگیری ها ادامه دارد.

سردار دادگر فرمانده انتظامی استان در ادامه با انتقاد از فرمانداری کردکوی گفت : ده بار نامه زدیم که در ابتدای جنگل کردکوی دوربین نصب شود تا یک چهارچوبی برای پایش تفرج گاه ها وجود داشته باشد اما هنوز این کار انجام نشده است .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.